Volgers

dinsdag 24 januari 2012

Lief kadootje in de brievenbus...


Gisteren kwam ik thuis van mijn werk en zag ik een vierkante envelop op de tafel liggen met mijn naam erop...
Nieuwsgierig als ik ben, meteen opengemaakt en vond hierin een prachtige "dank-je-wel-kaart" van Saskia!
Voor de candy die ze bij mij gewonnen heeft!


Lieve Saskia, dank je wel voor deze prachtige kaart!
Heel erg lief van je en heel attent!
Leuk om te zien dat je elementen van de candy zelf er in verwerkt hebt!


Superlief van je!

Dikke knuf voor jou!

Liefs, San

p.s. morgen hoop ik weer tijd te hebben om een kaartje te posten.

5 opmerkingen:

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

at een schatje. leuk hoe ze op deze manier haar waardering heeft laten zien. Mooi is dat he! je verdiend het aan alle kanten lieve Sandra!

Hugs, Pauline

GerJanne zei

Dat is heeeeel aardig!!

Groetjes, GerJanne

Ingrid zei

Oh wat leuk, dat doet een mens goed.

Groetjes Ingrid

Margo zei

Wat leuk Sandra !
Liefs
Margo

Saskia zei

Hoi,
Had nog helemaal niet gereageerd op je berichtje. Heel erg graag gedaan. Maak vaak kaarten voor een doos waar ik vervolgens niks mee doen, dus vond het leuk om gelijk een kaartje te maken voor je.
Groetjes Saskia