Volgers

woensdag 18 januari 2012

Love you much


Vandaag maar eens een kado-tasje om te laten zien.
Keertje wat anders dan een kaart.
:-D

Op de KreaDoe vorig jaar heb ik een paar mini-Magnolia's gekocht, waaronder de Tilda met hartjes, die ik hiervoor gebruikt heb.
Zo lief...
En perfect voor op een tasje van dit formaat (of op een kado-label) 


Het designpapier wat ik gebruikt heb, heb ik (dacht ik) van mijn vriendin Joke gekregen, dus ik weet niet van wel merk dit is.
Ik heb er een label van Marianne Design opgeplakt, met daarop een grote papieren bloem uit eigen voorraad. 
De tekst is van Stampin' Up en de cirkels komen van 3 verschillende ponsen van Stampin' Up. 

Het lint komt ook uit eigen voorraad, het zijn 3 losse stukjes die ik in een lus gedraaid heb en met een tape-je op de achterkant van de cirkels geplakt heb.

Het tasje is trouwens een kant en klaar model, ooit eens gekocht op de KraeDoe, jaren geleden met mijn zusje samen nog.
Zij is ondertussen alweer 7,5 jaar geleden overleden, dus kun je nagaan hoe oud deze tasjes ondertussen zijn, hahaha!
:-D
Maar al die jaren goed bewaard, dus ze voldoen nog prima!


Het Magnolia'tje heb ik met Copics ingekleurd, met de volgende kleuren:
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E43-Y21-E42
Jurk: BG000-BG0000
Rood: R37-R35


Het roosje komt uit een webshop en heb ik aangezet met een goudkleurige pen, om de kleur van het metalen hoekje terug te laten komen.
Deze laatste komt uit de webshop van Jane
Zij verkoopt onder andere hele mooie charms, neem maar eens een kijkje! 
Echt de moeite waard!


Voor het uitsnijden van het afdrukje en het rode randje er om heen heb ik de BigShot gebruikt en 2 nestabilities van Spellbinder.

Al met al een leuk project om te maken en ook om weg te geven.
:-D

Fijne dag!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Een heel leuk tasje Sandra! groetjes, Yvonne

Matawi zei

Wat leuk zeg!

Jolara zei

heel mooi zeg ! Liefs joyce

Saskia zei

Wat een super leuk cadeautasje is het geworden zeg. Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan en fijn dat je er je mini-magnolia op kon gebruiken.
Groetjes Saskia

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke tas en ook de diagonale strepen,ziet er supergaaf uit!
groetjes van corry

Margo zei

Wat een lief tasje zeg, echt schattig met die mini-Tilda erop !
Liefs
Margo

Christine zei

Ze mogen dan al wat ouder zijn, het is er niet aan te zien hoor! Je hebt ze prachtig versierd, echte lieverdjes zijn het!!
Liefs
Christine

sjouks kaarten zei

Het is idd leuk om tasjes te pimpen, vooral zo'n oude!
Heel leuk heb je hem gemaakt!
Groetjes Sjoukje

GerJanne zei

Hoi San,

wat een schatje is het geworden! Leuk met dat hoekornamentje.
Groetjes,

GerJanne