Volgers

zondag 22 januari 2012

Wishing you...


Vandaag het kaartje wat ik voor de candy van Monique heb gemaakt.
Persoonlijk vind ik hem erg geslaagd.
:-)

De basis is wit cardstock met daarop designpapier van (ik denk) Jellibean Soup.
Verder nog rood en geel cardstock gebruikt om te "matten", zoals dat zo mooi schijnt te heten. 
Te weten: Real Red en Barely Banana, beiden van Stampin' Up.

Het designpapier met appeltjes komt van een paperblock van Papermania, vond het wel leuk bij het stempelafdrukje van Magnolia passen.


Deze heb ik trouwens weer ingekleurd met mijn Copics en wel met de volgende kleuren:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar/Mandje: E27-E25-E23
Jurk/Laarsjes: Y21
Appels/rode accenten: R37-R35
Blaadjes: YG97-YG95

De glitteraccenten heb ik aangebracht met mijn flesje Diamond Stickles.

  
De vlinders zijn ook van Magnolia en heb ik met de volgende Copics ingekleurd:
Rood: R37
Geel: Y21
Groen: YG95

Ook hier weer glitteraccenten aangebracht met Diamond Stickles.


De tekst is van een set van Nicole Verkooijen en heb ik uitgesneden met de BigShot en een stans van Crealies.
Randje er om heen is weer Barely Banana cardstock (SU).
Roosjes zijn uit eigen voorraad.

Ik heb trouwens bij alle stukjes papier (design- en cardstock) de randen gesponsd met Distress Ink (Old Paper), geeft een mooi extra accent aan de kaart.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, vooral omdat ik er deze keer heel erg tevreden over ben.
Wie weet delen jullie mijn mening, dus laar maar "horen"!
:-D
(en zo niet, dan lees ik het ook graag!)

Ik zag trouwens dat ik er weer een volger bij heb!
Gezellig, je bent van harte welkom voor inspiratie en een gezellig "babbeltje"!

Fijne avond nog, iedereen!

Liefs, San

10 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
Je kaartje is echt super geworden. Kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent. Je mag er trots op zijn.
Groetjes Saskia

Yvonne van Bruggen zei

Hij is inderdaad goed geluktt Sandra! Mooi!
Groetjes, Yvonne

Christine zei

Heel leuk dat designpapier met de appeltjes! Een perfecte match met de Magnolia. Ook weer mooi ingekleurd. Kortom : een perfect kaartje Sandra!
Liefs x
Christine

Monique zei

Het is inderdaad een heel mooi kaartje!
Hij staat te pronken op mijn kast!
groetjes
Monique

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg mooie kaart en alles zo leuk bijelkaar passend!
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Hier mag je inderdaad tevreden over zijn!
Wat een prachtig kaartje!
Groetjes Sjoukje

chantal zei

wat een mooie kaart. Toffe details
liefs Chantal

Liberta zei

Hai San,

Mooi kaartje zeker goed gelukt.
ik wens je succes met de Candy.

Heel veel liefs, Lieb

Inge zei

Het is een mooi en vrolijk kaartje geworden!

Groetjes van Inge

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra.
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om een berichtje achter te laten. Vreemde computer wereld. Wie weet gaat het nu lukken.

Wat heb je er weer een pracht kaartje van gemaakt. Echt helemaal super. Mooie kleurtjes heb je gekozen. Je hebt altijd van die schattige ideeen op je blog. heerlijk.

Inky (Sale-a-Bration) Hugs, Pauline