Volgers

dinsdag 14 februari 2012

Een award gekregen!


Gisteren een award gekregen van Ingrid!
Wat een leuke verrassing, zeg!
Dank je wel!
Leuk om op deze manier waardering voor mijn creatieve uitspattingen te krijgen.
Reacties zijn al super, maar een award is ook een kadootje.

En nu aan mij de taak om 5 andere bloggers in het zonnetje te zetten, mits ze minder dan 200 volgers hebben...

Dus bij deze een kleine selectie uit mijn grote lijst met bloggers.


En zo zijn er nog veel meer bloggers die deze award verdienen en het blijft lastig om te (moeten) kiezen...
Dus diep in mijn hart vind ik dat iedereen een award verdient met de vele creaties hier in "Blogland".

Verder komt er op dit moment weinig creatiefs uit mijn handen, helaas.
Gebrek aan tijd, jammer genoeg.
Ik zit ook nog met smart op 2 bestellingen te wachten die vermoedelijk vandaag of morgen binnenkomen.

Maar aankomend weekend heb ik afgesproken met Simone en haar moeder om het hele weekend aan de "freubel" te gaan, dus binnenkort is er weer meer te zien op dit blog!

Even geduld nog, dames!

En tot snel!!!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Simone zei

Ha, wat leuk! Bedankt! Ik ben al een paar dagen aan het bedenken welk onderwerp ik wil gebruiken op mijn blog... Wil geen geouwehoer neerzetten.. Dus vask duurt t heeeel lang voor ik iets leuks, of voor mij belangrijks, heb! Of als ik een kaart wil doen, is spontaan de camera zoek... Hehe.. T is geen womder dat ik minder dan 200 volgers heb! Hi hi!

Ga deze week weer aan de slag! Wie wil komen kijken, je bent welkom!
San, hoe kan ik de award op mijn blog zetten? <3

SandraW zei

Ik mail je wel ff...

Liberta zei

Hai San,

Thnx wat lief van je. Ik had hem ook al van Ilse gehad.
En het lijkt op mijn naam. Ik vind het vet gaaf.
Hij staat in mijn site bar je naam staat erbij.
dikke knuf liefs,Lieb

Ingrid zei

Graag gedaan, even je mooie creaties in het zonnetje zetten.
Veel plezier ermee.

Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat !
grtjs, martina
x

Durvina zei

Van harte gefeliciteerd!

Saskia zei

Dik verdiend een mooie award. Tja, kom momenteel ook niet echt tot mooie creaties, te weinig tijd. Vaak zo'n afspraak om met iemand te knutselen dat is wel fijn, dan kun je ongestoord weer iets moois maken.
Groetjes Saskia

Matawi zei

Gefeliciteerd!

En veel plezier komend weekend! Gezellig!
Ik ben benieuwd naar je creaties.

Liefs Tamara.

Matawi zei

Gefeliciteerd!

Veel plezier komend weekend! Gezellig!
Ben benieuwd naar je creaties.

Liefs Tamara.