Volgers

zaterdag 25 februari 2012

For You


Eindelijk weer eens een kaartje, na een tijdje "blogstilte"...
Ben er zelf wel tevreden over, alleen de kaars op de cupcake vind ik iets minder, maar het was een probeerseltje.

Cardstock is een witte basiskaart, met daarop een laagje Stampin' Up cardstock (Real Red) en daarop heb ik designpapier van Su geplakt.
Ik weet helaas de naam van deze serie niet meer, dus zullen jullie het zonder moeten doen.
;-)


Het afdrukje is van een stempel van C.C. Design en deze heb ik van mijn kinderen voor mijn verjaardag gekregen laatst.
Ingekleurd met Copics:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar/schoenen: E27-E25-E23
Rood: R37-R35
Blauw: B97-B93
Kaars: YR12-Y21
Cupcake: RV10-B97-R37
Vleugels: R00-blender

De glitters heb ik gemaakt met 2 flesjes Stickles, te weten "Diamond" en "Silver".
Zoals ik al schreef, vind ik de zilveren Stickles eigenlijk achteraf iets "too much".
Hopelijk willen jullie daar even een kritische blik op werpen en mij je ongezouten mening daarover geven?

Verder komt de tekst van SU en die heb ik gestempeld met Real Red en uitgesneden met een pons van SU.

Lint is uit eigen voorraad en de gehaakte bloemen met parel erin komen bij de Xenos vandaan.
De charm komt bij Jane Creative vandaan en heb ik met een stukje "hemp twine" (SU) vastgemaakt aan het lint.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties en lees ze steeds met veel plezier!

Ow ja, vergeet ik het bijna...


Ik heb vorige week de candy gewonnen bij Yvonne!
Was er helemaal blij mee, zeg!
Jammer genoeg voor jullie heb ik ondertussen alles al een plekje kunnen geven in mijn hobbykamer, dus ik kan jullie helaas geen foto laten zien...
:-(

Maar ik was er megablij mee!
Ik ga er binnenkort een kaart mee maken en dan kunnen jullie in ieder geval een idee krijgen wat er allemaal in zat.

Voor nu wens ik jullie een hele gezellige avond toe en tot de volgende kaart!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Mieke zei

Oooh wat een lief kaartje! Door de glitters op de kaars verdwijnt het schattige meisje misschien een beetje naar de achtergrond. Ik zou de kaars hetzelfde blauw als haar broek hebben gegeven. Maar toch vind ik het zo ook heel leuk gedaan! Ik gebruik ook vaak wat teveel glitter. Maar zoals ik tegen mijn kleuters altijd zeg: "Van proberen kan je leren" haha ;-)
Ik vind dat je echt leuke kleuren en heel mooi papier hebt gebruikt.

Christine zei

Het is een leukerdje Sandra! En ja, de glitters... ik ben er zelf altijd voorzichtig mee want het is algauw teveel van het goede. De aandacht wordt nu natuurlijk meer naar de kaars getrokken maar erg is het niet hoor! Voor mij mag ze er best wezen!
Liefs
Christine

Lia zei

Wat een schattig kaartje Sandra, heel lief,
groetjes Lia

Margo zei

Ik vind dat het wel mag hoor, een knalkaarsje ! Mijn girls zijn er in ieder geval altijd voor te vinden voor lekker veel glitter !
Je kaartje is superleuk en erg vrolijk !
Liefs
Margo

Simone zei

Ik vind de kaars in t echt niet zo donker als t op de foto lijkt! Ik keur t goed! De kaart! Volgemde keer gewoon nog zoeen maken, maar dan minder glitter, kijken wat je denkt?

Karen Howard zei

Sandra, I love this... gorgeous image and fabulous color theme!!!

Liberta zei

Hai San ben blij dat je weer opgeknapt bent.
Mijn ongezouten mening heb je niet veel aan want ik vind er niets mis mee.
Ik ben een type dat daar wel van houdt veel glitters ben net een ekster. Maar kan mij voorstellen dat andere mensen het weer niks vinden. Het is net waar je van houdt. Dus ik vind hem top en vooral dat gebakje met vork als charm super leuk. Heb je die bloem zelf gehaakt???
Meis fijne zondag liefs, Lieb

Erna zei

nou ik vind het een schatje hoor! en fijn dat je weer opgeknapt bent!

SandraW zei

Bloem is van Xenos! :-D

martina's kaartjes zei

proficiat met jegewonnen candy ! heel leuke kaart ! mooi, die spickels gebruik ik ook wel vaak. zilver niet zo, inderdaad, daar maak je nogal snel een conectie met kerst mee. Vaak gebruik ik dan de neutale, zonder kleurpigment, is iets veiliger...
Toch wel een leuk kaartje
grtjs, martina
x

Saskia zei

Wat een mooie kaart is het geworden zeg. Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan zo alles bij elkaar. Gefeliciteerd met je gewonnen candy, veel plezier er mee.
Groetjes Saskia

Sonja zei

Leuke en fleurige kaart ... Veel succes met je gewonnen candy.

groetjes,
Sonja

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Tja, die kaars het stoort me niet!
Groetjes Sjoukje