Volgers

donderdag 2 februari 2012

Happy New Baby


Vandaag maar weer eens een kaart op het program.
Wéér een babykaart, nu een wat meer traditioneler exemplaar.
Deze keer voor de juf van Marit, zij is in de Kerstvakantie moeder geworden van David, kindje nummer 3.

Cardstock is van Stampin' Up, Chocolat Chip.
Designpapier heb ik ooit eens op een beurs gekocht, weet alleen niet meer welk merk het is.
Maar past prima bij de kleuren die ik op deze kaart heb gebruikt.


De stempels die ik gebruikt heb, zijn van Eline en ik heb ze ingekleurd met mijn Copics.
Deze kleuren heb ik gebruikt:

Huid: E53-E51-E59-RV10
Blauw: BG10-BG000-BG0000
Groen: YG97-YG95
Bruin: E27

De grote afdruk heb ik uitgesneden met de BigShot, net als de rand er om heen.
De kleinere afdrukjes + randjes heb ik uitgeponsd met 2 ponsen van SU, net zo makkelijk! 
;-)


Lintjes zijn uit eigen voorraad, net als de bloem, -kern en brad.
De charm komt bij Jane Creative vandaan.


Tekst is weer van SU, net als de bloem 
(de set, met deze bloem, erin staat trouwens te koop bij mijn marktplaats-link, zie sidebar),
gestempeld met Chocolat Chip en Baja Breeze.
Daarna uitgesneden met een stans van Crealies.

Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
De juf van Marit was er in ieder geval erg blij mee!
:-D

Fijne dag allemaal!

Liefs, San

12 opmerkingen:

Jolara zei

wat een scheetje ! Liefs joyce

martina's kaartjes zei

wat een mooi en lief kaartje
grtjs, martina
x

Margo zei

Wat een ontzettend leuk kaartje !
De kleuren zijn zo super op elkaar afgestemd, een toppertje hoor !
Liefs
Margo

Joke zei

Hoi San, Wat een schatje van een kaart, en ook weer zo mooi "ingekleurd" echt een plaatje. Liefs Joke.

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een gave en mooie kaart en dat achtergrondpapier vind ik helemaal mooi passend en prachtig!
groetjes van corry

carol zei

Hoi Sandra

Wat een leivertje die kleine
Een erg mooie kaart met super leuke details

groetjes Carol

Christine zei

Prachtige kleuren! Ik vind het een heel geslaagde en mooie kaart Sandra!!
Liefs
Christine

Matawi zei

Hij is weer prachtig!!!
Schitterende kleuren!

Liefs Tamara.

Charlotte zei

Schitterende kaart Sandra! De kleuren spatten eraf, zo mooi gedaan! Alles past ook erg mooi samen!
Groetjes,
Charlotte

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Sandra
Het is een dot van een kaart, heel mooi.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wow, love the clean lines and the mooie kleurtjes die je hebt gekozen. Helemaal toppie! Echt een super kaartje voor een schat van een babietje!
Heb een heerlijke zondag.

Inky hugs, Pauline

Karen Howard zei

This is really adorable, love all the embellishments and of course the baby is so cute!