Volgers

dinsdag 7 februari 2012

Kadoo(s/t)je voor Marit


Kwam er vandaag achter dat ik deze nog vergeten was te plaatsen...
:-D

Ik heb een paar weken geleden een leuk kistje gekocht bij de Wibra.
Aangezien ik de "looks" ervan niet mooi vond, besloot ik het kistje te pimpen.
En meteen daarna bedacht ik me, dat het misschien wel een leuk kado zou zijn voor Marit (mijn dochter), om haar sieraden in te doen.


Dus heb ik hem eerst helemaal wit geschilderd, om een mooie en egale basis te krijgen, het origineel was nl. donkerbruin met een lichtbruine "bekleding".
Niet zo meisjesachtig en veel te donker, vandaar dat ik voor een witte basis heb gekozen.
Na het wit verven heb ik designpapier van Magnolia gepakt en deze in goed passende stukken gesneden.
Bewust de randen aan de bovenkant en hoeken wit gelaten, voor de rust en het contrast.


Daarna heb ik een Magnolia ingekleurd met mijn Copics en natuurlijk veel roze gebruikt, hahaha!
Zie laatste foto voor het resultaat.
Na het opplakken van het afdrukje, heb ik de hele kist voorzien van een lak-laagje, voor wat extra "stevigheid".


Verder nog versierd met mooie bloemen, roze strikjes en een paar charms die ik met Tacky Glue erop heb geplakt, supergoed spul trouwens!
Ik heb een prinsessenjurk erop geplakt, een vlinder, zwaan en een kadootje.
Ow ja, ook nog een paar "bling-bling" bloemen.


Het slotje en de scharnieren heb ik ook wit geverfd, maar ze daarna wat opgeschuurd voor een wat versleten/vintage effect.


De bloemen bovenop vond ik te groot voor een kaart, maar hiervoor zijn ze echt ideaal! Beetje volume is op zo'n kistje geen enkel probleem!


Hier dan de ingekleurde Magnolia.
Zo te zien heb ik in ieder geval de volgende kleuren gebruikt:
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E42-Y21-E41
Bloem: RV93-RV91-Y21
Groen: G99-G94 (?)
Roze: Geen idee, heb zoveel roze Copics dat ik het niet zo 1-2-3 weet.
Schoenzool: E41-Y21

Hoef eigenlijk niet te vertellen hoe blij Marit ermee was, hahaha!
Ze straalde helemaal en heeft meteen alles wat ze aan kettingen-armbanden-ringen vond meteen er in gedaan.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden 
en wie weet heb ik jullie nog een tip aan de hand gedaan...
;-)

Fijne avond!

Liefs, San

18 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een lief kistje is zo geworden, superleuke kleuren geheel. Het meisje voor wie het kistje is, zal er superblij mee zijn.

Groetjes Ingrid

SandraW zei

Het is voor mijn dochter, Ingrid. En ze was er zo blij mee! :-D

Margo zei

Wat heb je dat superleuk gedaan !
Dat zal inderdaad wel staan pronken op haar kamer !
Liefs
Margo

Pia zei

Zo met zo'n mooi kistje zal je dochter wel super blij zijn geweest. Staat vast op een mooi plekje in haar kamer.
Groetjes,
Pia

Christine zei

Leuk toch Sandra als je zo'n handige mama bent! Ik kan best geloven dat je dochtertje in de wolken is met dit wondermooie doosje en dan nog gemaakt door de mama, dat kan niet meer stuk. Heel knap gedaan meid!
Liefs
Christine

Matawi zei

Wat een ongelooflijk schattig kistje!!!
Dat heb je erg leuk gedaan!
Ik kan me voorstellen, dat ze er zo blij mee was. Wat een mooi cadeau!

Marijke zei

Wat een leuk kistje is dit geworden zeg!! Iedere keer als ik dit zie denk ik ga ik ook doen, maar ik moet eerlijk bekennen de tijd ontbreekt me, maar deze is echt gaaf. Groetjes Marijke.

sjouks kaarten zei

Wauw, leuk zeg!
Wat een ontzettend leuk idee zeg om zo'n doos te pimpen!
Groetjes Sjoukje

Saskia zei

Wat een prachtig kistje is het geworden zeg, ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan zo en de bloemen kunnen inderdaad super op zo'n projectje. Ik vind het zeker een idee zal eens kijken of ze de doosjes nog hebben.
Groetjes Saskia

carla zei

Super knap gemaakt Sandra.
Groetjes,
Carla

Simone zei

Vreselijk leuk! Blijkt wel weer hoe cretief je bent!

carol zei

Wauw Sandra

Echt heel mooi geworden
Zo zie je dat je van iets lelijks nog best iets heel moois kunt maken

groetjes Carol

SandraW zei

Hey, Carla! Leuk dat je mijn volger bent geworden! Wees welkom en misschien vind je hier wat inspiratie.

Inge zei

Mooi kistje is het geworden !
Je dochter boft maar met zo'n mamma.

Groetjes van Inge

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Oh dit is zo superlief. Kan me zo voorstellen dat je dochter dit helemaal mooi vind. Mijn dochter is ook zo weg van doosjes om lieve dingetjes in te doen. Leuk he om dochter(s) te mogen opvoeden. geniet er maar veel van.

Inky hugs, Pauline

Wenda zei

Wat een mooi kistje is het geworden Sandra echt schitterend.

Liefs Wenda

manuela zei

Wauw, Wat een mooi kistje is het geworden ,superleuke kleuren geheel. Het meisje voor wie het kistje is, zal er superblij mee zijn.

Liefs Manuela

Grietje Jansen zei

Wat een schattig en romantisch kistje.
Grietje