Volgers

dinsdag 28 februari 2012

Nieuwe hebbedingetjes!

Ik heb voor de verandering weer eens wat bij een webshop besteld.
:-D
Deze keer bij Anmacreatief


Zij heeft heel veel leuke producten om je kaarten op te leuken en deze keer heb ik mijn voorraad roosjes en knoopjes aangevuld.
Ook heb ik nog een leuk papierblok van "Me to You" gekocht.

Ook ben ik zo stoer geweest om er een filmpje van te maken.
Maar na me 3x versproken te hebben, heb ik er maar een "spraakloos" filmpje van gemaakt.
Ik moet toegeven dat ik het best eng vind om voor anderen te spreken en ik had gehoopt dat een filmpje me over die onzekerheid heen zou helpen, maar ik moet er nog erg aan wennen, hahaha!
Maar wie weet een andere keer?
Ik blijf proberen!

Hier is dan de link:



Ik weet nog niet hoe ik dit goed op mijn blog krijg, wie weet kunnen jullie me erbij helpen?
Hopelijk werkt het op deze manier.

Mocht het nou niet te zien zijn, ik heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt:
















Ik wens jullie een fijne middag en avond!
En tot morgen voor het



Liefs, San

P.s. mochten jullie je afvragen wat ik aan met rechterpols heb, ik heb me donderdag gebrand aan de stoom van de waterkoker...
Dont try this at home!!!

6 opmerkingen:

Tamara zei

Wat een prachtige spulletjes!!!
Daar kan je weer een lekker poosje mee vooruit.

Leuk hoor, een filmpje!
Miste wel even een uitleg, hahaha. Toch gewoon maar doen, de volgende keer. Nee hoor..., ik durf dat ook niet ;-). Juist dan ga je je verspreken hè. Leuk gedaan! En wie weet, horen we je nog eens...

Liefs Tamara.

GerJanne zei

Hoi San,

wat heerlijk die nieuwe spulletjes. Daar ga je vast en zeker mooie dingen mee maken.
En praten in zo'n filmpje, moet je durven. Ik heb het nog nooit gedaan. Voor een grote zaal wat zeggen, maakt me niet uit, maar dan kun je de mensen aankijken. Volgens mij scheelt dat. Maar aan de andere kant, in zo'n filmpje zien we je niet, kan ook verschil maken.
Groetjes,

GerJanne

Ingrid zei

Leuke spulletjes heb je gekocht. Ik vind het al knap van je, dat je een filmpje maakt. Ik zou het filmpje plaatsen, ook al verspreek je jezelf. Heb al heel wat filmpjes op youtube gezien, een enkeling praat foutloos (lezen het van een briefje denk ik). Heel vaak gebeurt het dat ze een woord zijn vergeten, en dan hoor je ze denken. Maar dat vind ik het zelf het leuke eraan, we zijn allemaal hobbyisten die elkaar wat willen laten zien. Als we perfect zijn op film, hadden we wel een ander beroep gekozen ;-) Volgende keer gewoon doen!

corry'kaart zei

hoi sandra
erg leuk al die leuke dingen die je hebt gekocht en je filmpje was ondanks zonder woorden toch goed te volgen:-)
groetjes van corry

Anneke. zei

Wat een mooie spulletjes, Sandra. Wat een pechvogel ben je. Eerste de griep en dan je arm verbrand...
Groetjes Anneke.

Simone zei

Aaaaaaaaah.... Sucker! Hihi! Leuke dingen weer! Leuke shop! Succes met al je ongelukkigheden...!
Sim