Volgers

dinsdag 1 mei 2012

75-volgers-candy!




Jippie! De 75 volgers zijn bereikt!
En zoals beloofd, heb ik een candy weg te geven om het te vieren.
Het gaat om de volgende Magnolia Stempel:


Een erg leuke Magnolia met enveloppen, geschikt voor veel gelegenheden.

Wat moet je ervoor doen?

-Volger zijn of worden

-Deze foto in de sidebar van je blog plaatsen

-Een reactie geven hieronder dat je mee wilt doen

-En als je het leuk vindt, mag je me wat afdrukjes toesturen, 
maar dit is geen voorwaarde om te winnen, hoor!
(voor mijn adres mag je me een mail sturen)

Als je maar aan de eerste 3 voorwaarden voldoet, die zijn het belangrijkste!

En als jullie het voor elkaar kunnen krijgen dat er nog minimaal 10 volgers bijkomen, 
geef ik deze mini-Magnolia ook weg.
:-D


Dus als mijn volgersaantal voor het einde van de candy op 85 of meer staat, krijgt een 2e winnaar deze stempel van mij.

Deze candy blijft bovenaan staan tot 1 mei 2012 en die dag maak ik de winnaar bekend.

Ik wens jullie veel succes!

Liefs, San


43 opmerkingen:

Jolara zei

wat gaaf zeg 75 volgers, gefeliciteerd ! Ik doe ook graag mee met de candy Liefs joyce

Charlotte zei

Hoi Sandra! Wauw zeg, 75 volgers, dat is een heel pak! Proficiat! Ik plaatste de magnolia op mijn blog, hopelijk krijg je er nog wat volgers bij!
Groetjes,
Charlotte

Mieke zei

Gefeliciteerd met dit groot aantal volgers! Wat leuk deze Candy! Ik doe graag mee! Hij staat in de sidebar van mijn blog.
Liefs, Mieke

GerJanne zei

Hoi San,

dat gaat je vast en zeker lukken, die 85 volgers.
Ik zet hem in mijn sidebar, hoor en doe graag mee. En je uitnodiging je hobbykamer eens te bewonderen hou ik in gedachten. We wonen zo dicht bij elkaar eigenlijk........
GerJanne

sjouks kaarten zei

Super zeg die 75 volgers, dan gaan er zeker weten meer worden!
Heel erg leuk dat je een candy weggeeft, is doe graag mee!
Groetjes Sjoukje

n@tie zei

Hoi San,
Gefeliciteerd met je 75 volgers.
Leuk dat je candy weggeeft. Ik doe graag mee.
Groetjes,
Nettie

Anreda zei

Wauw 75 volgers, wat goed :)
Ooit hoop ik ze ook te hebben....

Helaas kan ik je (nog) geen stempel afdrukjes sturen, ben nog maar een beginner en heb (nog0 geen stempels. Dit zal echt binnenkort wel veranderen :) ik wordt helemaal blij als ik ze nl. zie...

Op naar de 85 volgers, succes !

Groetjes, Anreda

jolanda zei

Wat leuk al 75 volgers!
Heb je candy op mijn blog gezet en doe graag mee

Zussenknutsel zei

Superleuk!
We hebben hem in onze sidebar gezet dus wellicht krijg je er meer volgers bij.
wij hebben net de 75 volgers behaald,hihi.
We wagen graag een kansje!
Groetjes
Zussenknutsel.blogspot.com

Liberta zei

gefeliciteerd met je 75 volgers wat leuk.
En wat geef jij weer een geweldige candy weg.
Ik wens iedereen die mee doet heel veel succes.

Liefs, Lieb

Simone zei

Wat een leuke candy!Ik doe heel graag mee!!
De link zet ik op mijn blog!
Groetjes Simone

Johanna Visser zei

Wat een gave candy geef je weg. Ze zijn allebei cuties. Ga hier zeker een poging voor wagen.

Liefs Johanna

Kizzy zei

Wauww wat een gave Candy! Ik waag graag mijn kansje! Ik ben je nieuwste volger geworden, heb de candy ook op mijn blogje gezet, dankjewel voor de kans!
Wens je alvast een fijn weekend toe!
Liefs Kizzy

paperpapier zei

lovely candy..! Posted the picture and link on my blog.
Thankk you for the chance to win.
Heaney xx

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers Sandra! Ik volg voortaan ook en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

hennie zei

Sandra je oproep staat in mijn sidebar hoor.
Ik ben benieuwd of je plan gaat lukken.
Lieve groetjes hennie.

Crejabeja zei

Wauwie wat een leuke stempel, ik waag een gokje, en wens iedereen succes toe!!!

Groet Crejabeja

Rosina zei

Wat een gave stempel ga je met je candy weggeven....daar wil ik ook wel een kansje op wagen....
volger ben ik al lang en zet zometeen je candy in mijn sidebar.....
gr. Rosina

Dragonlady zei

Hi there

Good luck with more followers, I have just joined. Thank you fo rthe chance of your gorgeous candy.

Hugs Ali x

Emmy Bouman zei

Gefeliciteerd met je 75 volgers :D
Uiteraard doe ik heel graag mee!!
Op naar de 85 volgers!! Succes!!

Gr Emmy

Rosalee zei

Hi Sandra. Prachtige Candy, is iemand zal zijn echt geluk. Ik zou graag een kans te hebben. Ik heb gelinkt uw weggevertje aan mijn sidebar en ik ben een ne wfollower
Hugs, Rosalee

ALESSIA72L@VIRGILIO.IT zei

CERCO DI PARTECIPARE MA PULTROPPO IO NON HO UN MIO BLOG

Glenda de Heide zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Wat een mooie creaties maak je zeg en ook die zelfgemaakte kaart van je dochter is prachtig geworden. Zo moeder zo dochter!!

Wat een super candy geef je ook nog weg zeg. Je candy staat in mijn sidebar en ik ben gelijk volger van je geworden.

Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog een kijkje wil komen nemen en misschien zelfs volger worden ;) Ik heb nl nog niet zo veel volgers.

Veel liefs Glenda

HildeM - Lykkelig med liten zei

Awesome candy! I've posted it in my sidebar!

Hugs, Hilde

carol zei

Hoi collega

volgers was ik al lang
Maar nu super leuk om kans te maken op deze candy
Ik hoop dat je er nog veel nieuwe volgers bij krijgt

groetjes Carol

Wil zei

Hoi Sandra

Wat heb jij een leuke candy om weg te geven!
Gefeliciteerd met al ruim 75 volgers! Zelf ben ik vorige week pas begonnen, dus heb bij lange na nog niet zoveel volgers. Ik waag graag een kans om deze leuke stempel te krijgen.
Volger ben ik vandaag geworden en je candy staat in de sidebar van mijn blog.

groetjes, Wil

Mirande zei

Hoi Sandra,
Via het blog van EKEF kom ik op jouw blog terecht. Wat maak jij een leuke creaties. Ik vind je stoere piratenkaart helemaal leuk. In dat bericht zag ik ook dat je een candy weggeeft en ik wilde al volger worden. Dus ik kan nog meedoen. Bij deze wil ik wel een gokje wagen.
Groetjes Mirande

Edilza Teixeira zei

Oi Sanrda !!!

Conheci o seu blog hoje e fiquei maravilhada. Parabéns pelos inúmeros seguidores. Coloquei o seu doce na barra lateral do meu blog direcionando para o seu blog.

Beijos

Solange Barreto. (Lange) zei

Olá Sanrdaw, conheci seu blog e me encantei, que lindas criações!!!
Estou seguindo e já coloquei na barra lateral do meu blog direcionando para o seu. Obrigada pela oportunidade de participar, um beijo, fique com Deus.

Crejabeja zei

Hoi,hoi,

Leuk een candy, ik doe graag mee en waag een gokje...
Wens iedereen succes!!!

Groet crejabeja

Yoly e Suas Artes zei

Olá Sandra!!! Minha amiga Edilza me indicou seu blog e fiquei encantada com tantas criaçoes lindas!!! Parabéns!!!!
Já sou sua seguidora e coloquei na barra lateral do meu blog. Agradeço a oportunidade de participar. Bjs!!!!!

Tina Makuc zei

Big congrats on so many followers Sandra!!!
And thanks for the chance to win such an amazing giveaway!!
I also have some candy on my blog..
I'll be so happy if you joined..
Thanks again..
Hugs, TinaM

A Casa di Ale zei

ANCHE L'ITALIA VUOLE PARTECIPARE ANCHE SE NON SONO MOLTO FORTUNATA

Artes da Jane zei

Hallo vriend!
Ik liep via het internet en kwam op de blog, die mij blij!
Ik werd lid van de bloggers, nr. 683, komt bij mij op bezoek ook mijn blog staat vol met afbeeldingen en sjablonen, en al snel ben ik de voorbereiding van een veel verwennerij ... ah, is min
ha volger en mijn blog in je blog lijst, dus je kansen vergroten op het moment van de trekking!
Je wacht hier .. bjus
JANE
http://artesdajanemarcia.blogspot.com
http://www.facebook.com/artesdajane
https://twitter.com/ #! / jmarcia8

Marjan zei

Hoi Sandra,

Al surfend kwam ik jouw blog tegen en heb je mooie creaties zitten bewonderen.
Dus volger geworden en meteen maar meedoen met de verloting van die superleuke candy's die je hebt.

Groetjes, Marjan

P.s. misschien vindt je het ook leuk om eens op mijn blog te snuffelen, handmadebymar.blogspot.com

CreaNetje zei

Hoi Sandra,
Wat een leuke blog heb jij en wat een leuke Candy.
Daar wil ik graag een gokje op wagen. Zeker omdat ik net begonnen ben met Magnolia stempels. Het is voor mij ook een uitdaging om zulke kaartjes te gaan maken. Voorheen stempelde en borduurde ik veel. kijk maar eens op mijn site.
Een fijne dag.
Groetjes Annette.

Ruthie Lopez zei

Congratulations on your 75 followers!! Thanks for the chance to win! I put the picture on the side bar.

Carol Luize zei

Hi Sandraw!
Adorei conhecer o seu blog. Parabéns pelos 75 seguidores e novos cheguem. Adoraria participar do blog candy e já estou seguindo as regrinhas.
Espero uma visita sua.
abraços,
Carol

Annemiek zei

Wow Sandra!

Ik word graag volger van jou blog, 75 volgers Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met jou candy om dit te vieren!

Gr, Annemiek

Moni zei

Hi Sandraw this is great candy, thank you for the chance to win so cute Tilda. I am your new follower and I posted on my sidebar of my blog. Hugs,moni

Jolanda zei

Goedemorgen Sandra

Leuk dat je even bent wezen kijken op mijn nieuwe blog www.noortje-design.blogspot.com en dat je meedoet met de Candy voor de Lizzy stempels. Ik wens je veel succes en hoop je op Koninginnedag terug te zien om te kijken of je gewonnen hebt!

Liefs,
Jolanda

Vivi Casale zei

Hi Sandra,
great candy!! thank you so much for the chance to win!!
xoxo

Luciana Kajiura zei

Olá! Lindo o seu blog, parabéns! Eu sou seguidora e quero participar do sorteio. Postei o sorteio no meu blog.
Beijos do Brasil, Luciana.