Volgers

donderdag 22 maart 2012

Een nieuwe woning


Op deze mooie en zonnige dag een verhuiskaart op het program.
Voor mijn lieve vriendin Marjolijn en haar gezin.

De basis is vanillekleurig cardstock met linnenstructuur en het designpapier, wat ik wel erg toepasselijk vind.., is in ieder geval van Magnolia (wolken).
De onderste met de vrolijke bomen weet ik even niet meer, maar wel erg mooi papier!


Het afdrukje is een gekregen Magnolia, ingekleurd met Copics:

Hek: E35-E25-E23
Boom: E27-YG97-YG95
Lucht: BG000-BG0000
Huis: E35-E31-R37-C5-C1-BG000-YR14
Zandpad: Y21-YR14
Gras: YG11

(Mochten jullie het trouwens fijn vinden als ik ook een FOTO van de Copics plaats, laat het me dan graag even weten)

Afdrukje heb ik gelayerd op hetzelfde cardstock als de kaart zelf en vastgezet met brads van Papermania.

De tekst is van Inkerbell Stamps en de randen heb ik gesponst met de kleur Barely Banana van Stampin' Up.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
En ook ben ik blij met mijn nieuwe volgers!!!
Welkom, hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven.

Morgen is mijn zoon jarig, Ruben wordt 7, dus de komende dagen ga ik cakejes maken, 2 taarten bakken, kado's inpakken, de woonkamer versieren, boodschappen doen, enz.
Druk, maar wel leuk!

Ik wens jullie fijne zonnige dagen toe en tot de volgende post!

Liefs, San

12 opmerkingen:

carla zei

Ik vind het een beeldschoon kaartje.
Voor deze gelegenheid kan je geen betere stempel bedenken. Prachtig ingekleurd en super mooi scrappapier erbij.
Tof gedaan Sandra.
Groetjes,
Carla

Margo zei

Gefeliciteerd met je zoon !
Geniet van de drukte en het feest !
Je kaartje is een toppertje, echt erg leuk gedaan !
Liefs
Margo

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
Groetjes Sjoukje

Monique zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Heel prachtig ingekleurd!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!
groetjes
Monique

Liberta zei

Hai San,

Alvast gefeliciteerd met Ruben en sterkte met de voorbereidingen.
Je verhuis kaart is hartstikke leuk geworden. Idd die wolkjes erachter heel toepasselijk.Marjolijn geeft deze kaart zeker een ere plek in haar nieuwe huis.

Liefs,Lieb

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje ! mooi ! proficiat met de verjaardag van je zoontje ! veel plezier
grtjs, martina
x

Anneke. zei

Prachtig! Je kaart is zo gezellig en er is veel op te zien.
Groetjes Anneke.

Christine zei

Ik vind je kaartje super Sandra! Geniet van het bakken en zo, maar meest van je zoontje natuurlijk. Ook van mij een dikke proficiat met zijn verjaardag!
Liefs x
Christine

Lia zei

Wat een geweldige leuke nieuwe woning kaart, gefeliciteerd met je zoon,
groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi San,

zie in mijn dashboard dat je nog ene kaart had geplaatst,gisteren. Hel leuk kaartje geworden. Net of alles bij elkaar hoort.
En dat bakkie doen.... lijkt me best een goed idee!
Groetjes,

GerJanne

Inge zei

Wat een leuk kaartje is het geworden!

Leuk designpapier.

Nog gefeliciteerd met je zoon.

Groetjes van Inge

jolanda zei

heel leuk kaartje