Volgers

maandag 12 maart 2012

Even een...









...een kort berichtje van deze kant.
:-D
Geen tijd voor een uitgebreide kaart, maar wel een berichtje over wat Marit en ik gisteren bij Artistieke Handen (Americahal, Apeldoorn) hebben gekocht.
We zijn er gezellig samen naar toe geweest, maar na 20 minuten had ze het al zat, hahaha!
"Mama, ik verveel me..."

Maar ze heeft het toch nog goed volgehouden uiteindelijk!
:-D


Dit is wat ze deels zelf gekocht heeft en deels van mij gekregen heeft.


Zeepketting voor op haar kamer (zelf gekocht)


Paperblock, gekregen van mij.


Detailfoto, op verzoek van Marit zelf


4 rolletjes lint (ook zelf gekocht)


2 Bedels, zelf gekocht


Brads van Papermania, van mij gekregen.

 Binnenkort maar eens met haar samen een kaart gaan maken, ze heeft nu spulletjes genoeg!
:-D


Mijn gekochte spullen (heb me aardig ingehouden)
;-)


Zilverkleurig lint, had ik nog niet in mijn voorraad.


Bloemenbrads in nieuwe kleuren, deze had ik ook nog niet.
(het achtergrond papier heb ik gratis gekregen)

Ik moet zeggen dat ik het deze keer wat tegen vond vallen qua kraampjes met spullen om kaarten te maken, vorige kaar was er meer te zien en te doen op dit gebied.
Maar ik heb me wel goed vermaakt zo met Marit samen en er waren ook genoeg andere dingen te zien.
Leuk om te zien hoe creatief mensen kunnen zijn!

Ik hoop morgen tijd te krijgen voor het posten van een kaart, maar Marit is ziek, dus ik beloof niets.

Ik wens jullie een fijne dag toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Sandra,
wat gezellig dat jullie zijn gaan shoppen ! Ze kan inderdaad helemaal mee aan de knutsel nu, alleen eerst snel beter worden dan !
Liefs
Margo

Charlotte zei

Leuke spulletjes Sandra! Veel knustelplezier met je dochter!
Groetjes,
Charlotte

Liberta zei

Beterschap voor Marit. Heerlijk om zo met je dochter te shoppen.
Ben benieuwd naar jullie creaties van de gekochte spullen.
Jammer ook dat je het een beetje vond tegen vallen wat kramen betreft.
Maar aan je aankoop is dat niet te merken hoor hahahahah.

Liefs, Lieb

Christine zei

Gezellig zo met z'n tweetjes en straks samen knutselen, dat kan niet meer stuk!!
Liefs
Christine