Volgers

vrijdag 9 maart 2012

Growing


Vandaag een kaartje op het menu die ik gemaakt heb voor Rubens beste vriendin/"verloofde" Amber  en haar familie.
Het gezin is op 21 februari gecompleteerd met een 3e kindje, Joey!
Dus daar hoort een geboortekaartje bij!

Cardstock is kant en klaar linnenkarton, met daarop een op maat gesneden stuk designpapier.
Het stuk papier met "GROWING" erop komt uit dezelfde serie (net als in de binnenkant van de kaart) en heb ik versierd met 4 witte brads.

De tekst is van Stampin' Up en heb ik uitgesneden met de BigShot en een mal van de Boekenvoordeel.
De bloem erop is ook van SU en heb ik erop gestempeld met de kleur Baja Breeze (SU)
Qua kleur past het mooi bij het designpapier.


Het lint is ook van SU en is dezelfde kleur als de bloemenstempel.
Knoopje komt uit de plaatselijke handwerkwinkel en het randje eromheen is van een ronde paperclip.


Dit stuk designpapier komt uit dezelfde serie en hier heb ik een toepasselijke wens voor Joey op gestempeld.
"Live well, Laugh often, Love much"


De rechter kant heb ik zelf gemaakt door wit cardstock uit te snijden met Spellbinders, de randen te sponsen met Chocolat Chip (SU), dezelfde bloemen gestempeld als bij de tekst en 2 rondjes geponsd uit het designpapier met op elk een dier.


Gistermiddag zijn we op kraamvisite geweest bij de familie en daar zag ik het kaartje al pronken bij de rest van de kaarten!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties en lees ze altijd met veel plezier!
En bij deze nog een warm welkom aan de nieuwe volgers! 
Leuk dat jullie er bij gekomen zijn en ik hoop jullie een klein beetje inspiratie te mogen geven...

Geniet van vandaag!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Lia zei

Haha ik dacht al Ruben.....verloofde? Maar dat hoort er ook bij he op deze leeftijd, je kaartje is heel leuk,
groetjes Lia

Marja Rolfes zei

Ha Sandra, leuke kaart!!! Het papier blijft leuk!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Saskia zei

Hoi, wat een mooi kaartje is het geworden. Leuk ook een bewerkte binnenkant.
Groetjes saskia

Christine zei

Super Sandra! Dit heb je prachtig gedaan!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,
wat een prachtige kaart. Heel netjes en verzorgd ziet het er uit. EN de kleuren zijn prachtig bij elkaar.
Weet je wat ik dacht toen ik het woord growing zag? Ik dacht dat het op het aantal volgers sloeg. Je hebt er al 80 !!
Groetjes,

GerJanne

marja zei

Wooow wat een prachtig kaartje Sandra, super!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Liberta zei

Wat een schattig kaartje. Dat knoopje met die ronde paperclip vind ik helemaal een beauty. De tekst geweldig.

Liefs, Lieb

sjouks kaarten zei

Wat een prachtig kaartje!
Groetjes Sjoukje

Margo zei

Wat prachtig !
Liefs
Margo