Volgers

dinsdag 27 maart 2012

Happy Birthday


Goeiemorgen!
Als eerste wil ik graag mijn nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie "erbij" zijn en ik hoop dat ik jullie wat inspiratie kan geven.
En we zijn bijna bij de 85 volgers, dus de kans is groot dat de 2e stempel er ook uitgaat bij de CANDY!
(p.s. ik heb de candy iets gewijzigd, lees even goed!)

Vandaag een kaart met een uitdaging.
Ik ben door Joke uitgedaagd om een kaart te maken met Kraft-papier en ik denk dat ik er aardig in geslaagd ben, hahaha!
Aangezien mijn Copics niet te gebruiken zijn op Kraft, heb ik ouderwets mijn kleurdoos maar eens tevoorschijn gehaald.
:-D


En ik moet zeggen, het kleuren met gewone potloden is een leuk alternatief voor de Copics,
ff wat anders. (hahaha)
Ik heb geprobeerd de kleuren aan te passen aan de rest van de kaart,


Het lint heb ik voor mijn verjaardag gekregen van Joke, en deze past prachtig bij het afdrukje.
De roosjes komen uit eigen voorraad en geven een extra accentje.
Het designpapier met de bloemen komt van het megapakket van Sjoukje, en de "ruitjes" komt uit een paperblock van de Action.
Cardstock is Baja Breeze en Crumbcake, beiden van Stampin' Up
en alle randen zijn aangezet met Walnut Stain.


Het label is een Doohickey van Magnolia, heb nu eindelijk kunnen bedenken wat ik ermee kan, hahaha!
;-)
De vlinder is een stans van Joy Craft en heb ik uitgesneden met mijn BigShot.


Binnenin heb ik de tekst "Happy Birthday" gestempeld en wat bloemen (beide stempels zijn van SU)
(sorry voor de wazige foto, kom er nu net pas achter...)
En doordat ik het geruite designpapier iets hoger heb geplakt (3Dtape) , past het label er mooi achter.
Rood-wit lint is ook van Stampin' Up.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij 
Dutch Magnolia Lovers
(blauw-wit-bruin)
Neem maar eens een kijkje, het is een erg leuke uitdaging!

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, lees jullie reacties altijd met veel plezier!

Fijne dag vandaag en tot morgen bij de

Liefs, San

8 opmerkingen:

Erna zei

Leuk kaartje hoor! En ik vind Kraft een hele mooie kleur. Het kleuren met je potloden gaat je al net zo goed af als met de copics :-))

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje weer, wat een leuk model label.
Groetjes Ingrid

Christine zei

Heel mooi kaartje Sandra! Ik werk ook eens graag met kraftpapier. Leuk papier en het inkleuren op kraft gaat ook fantastisch goed.
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,

wat een leuke kaart! En het kleuren op kraft is erg mooi met potloden! Ik heb geen ervaring met copics, maar potlood blijft eorp liggen en trekt niet in het papier. Het papier past goed bij elkaar zeg, ook al is het van twee verschillende blokjes.
Het rozenrandje is schattig...

groetjes,

GerJanne

carol zei

Hoi Sandra

dit is weer een leuk kaartje geworden, mooi zo op de kraft
En wat leuk dat je al zoveel volgens hebt
En wat betreft de 2e stempel is het misschien leuk om er dan een 2e persoon blij mee te maken (tip van de week :-)

groetjes Carol

SandraW zei

Daar kun je wel eens gelijk in hebben, Carol! Ik ga mijn bericht meteen veranderen, dank je wel!

Liefs, San

Tamara zei

Wat een prachtig kaartje! Hij is erg mooi gelukt!
Ik heb ook wat geprobeerd op Kraftpapier met mijn Derwent potloden, maar vond het nog niet zo'n succes... Ik zal nog wel iets niet goed doen...

Liefs Tamara.

Neline zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Heel erg mooi gedaan.
Wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML.
Veel succes!
groetjes
Neline