Volgers

maandag 5 maart 2012

Let's Celebrate


Vandaag het kaartje wat ik afgelopen woensdag heb gemaakt met mijn freubelvriendin Joke.
Ik had bij een webshop een paperblock van Me to You besteld en besloot daar een kaart mee te maken.
Dus mijn afdruk in bijpassende Copics ingekleurd (kom ik zo op terug) en ook de rest van de materialen erop aangepast.

Cardstock is kant en klaar lichtgeel met linnenstructuur, dit heb ik ook gebruikt om achter het afdrukje te plakken.
Het roze papier onder het afdrukje komt bij Stampin' Up vandaan en heet Pink Pirouette. 
De brads zijn van dezelfde kleur van SU.


Het afdrukje heb ik van het "World Wide Web" vandaan, maar weet niet meer waarvan.
(mocht iemand het weten, hoor ik het graag, dan kan ik het erbij zetten)

Ik heb de volgende Copic-kleuren gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E27-E25-E23
Steen: C5-C3
Zand: E31
Blauw: BG10-BG000-BG0000
Geel: Y21
Roze: RV10
Groen: YG97-YG95


Voor de bloemen heb ik de gele variant van het blauwe designpapier gebruikt en uitgesneden met mijn nieuwe Doohickey van Magnolia (stond al heel lang op mijn "wishlist")
Het witte bloemetje komt uit eigen voorraad, net als de roze knoopjes, links onderaan de kaart.

De tekst is weer eens van Stampin' Up en heb ik uitgesneden met een pons (ook weer SU, sorry...) 
;-)
De randjes van zowel het afdrukje en de tekst heb ik gesponst met de kleur Barely Banana (SU).

Ik ben erg benieuwd naar jullie menig over dit vrolijke en lente-achtige kaartje!
(krijg spontaan zin in de zomer, hahaha!)

En ik waardeer steeds jullie reacties, ook al meld ik het niet bij elk bericht.
:-D

Aangezien ik bijna 75 volgers heb, denk ik dat ik binnenkort maar weer eens een candy (een kleintje deze keer) ga weggeven.
Dus hou dit blog in de gaten en zegt het tzt voort!

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San

19 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg. Ziet er heel moi uit en is goed gelukt. Wat een bijzonder afdrukje.
Groetjes Saskia

Marja Rolfes zei

Hoi Sandra!! Wat een lieve kaart!! Leuk, de doohickey!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje is het geworden. Vind de bloem ook zo prachtig, moet daar zelf eens naar kijken.

Groetjes Ingrid

carla zei

Wat een prachtig kaartje.
Een hele leuke stempel die je mooi hebt ingekleurd.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Simone zei

Wat een schatje....!
Hoe is t lichamelijk nu met je?
Sim

SandraW zei

Rug is nog steeds waardeloos, vooral 's morgens! Kan amper lopen dan...
's Middags en 's avonds gaat het beter, gelukkig.
En de buikgriep is volledig weg, net als de 2,5 kilo die ik teveel woog, hahaha! Nu de rest nog... ;-)

GerJanne zei

Ha die San,

om te beginnen waardeer ik het ook enorm, jou reactie op mijn kaart. Dankjewel.
En zin in de zomer als je met van die vrolijke kaartjes bezig bent, kan ik me ook helemaal voorstellen. Het is een prachtig afdrukje en je hebt hem heel mooi ingekleurd.
Is je hobbykamer nu al helemaal klaar??

Groetjes,

GerJanne

SandraW zei

Helemaal klaar, Gerjanne! Tenminste qua meubels wel, de indeling/inrichting blijft wisselen, hahaha! ;-)

SandraW zei

Kom maar een keer kijken als je zin hebt. ;-)

Christine zei

Ze is leuk hoor Sandra! Mooie zachte kleurtjes en een leuk plaatje!
Liefs
Christine

Wenda zei

Weer helemaal super gedaan Sandra, ja van zo'n kaartje krijg je inderdaad zin in de lente.

Liefs Wenda

Lia zei

Leuke kaart heb je gemaakt, wat een mooi papier en zachte vrolijke kleurtjes,
groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi San,

daar ben ik nog even. Zag je reactie, hihihi. Weet je, volgens mij was jij een van de eerste volgers van mij. Toen is er eind juni vorig jaar iets helemaal mis gegaan met mijn volgers en moest ik een nieuw blog maken. Ik kon de berichten importeren, maar de volgers moesten zich opnieuw aanmelden. En toen is het misgegaan. Je was niet de enige, hoor.
Maar ik vind het echt superleuk dat je volger bent nu.
Groetjes en je hoeft je negens voor te schamen hoor!!!!

GerJanne

SandraW zei

Zie wel, ik vond het al zo gek... Nou, fijn dat we nu weer "samen" volger zijn!

Sandra zei

Wat een super lief kaartje San! Mooie kleurtjes prachtige bloem en lief stempeltjLiefs,San

Zo-Wie-Zo zei

Hi Sandra, Wat een leuke kaart! Mooie kleuren,krijg je echt voorjaars gevoel bij! De bloem van Magnolia staat ook al bij mij op wishlist.
Groetjes Willie

Marijke zei

Hallo Sandra,ik wilde nog even reageren op de kleuren paars/roze van Martine, ben zelf even een weekje weggeweest en kon niet eerder. Je kaartje is erg lief. Leuk gedaan. Deze kaart is ook een leukkie. Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes Marijke.

Karen Howard zei

Wow, this is really cute! Love the image and your coloring is wonderful!

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Fijn dat mijn Candy goed is aangekomen!
Groetjes Sjoukje