Volgers

dinsdag 13 maart 2012

Mini kastje gepimpt


Geen kaart vandaag, maar wel iets anders leuks!
En mijn excuses voor de slechte kwaliteit foto's, kwam er net pas achter dat ze niet zo scherp zijn...
:-D

Het "kastje" was een verpakking die ik bewaard heb om er een keer wat leuks mee te gaan maken.
Zag er al helemaal een minikastje in, een soort "letterbak" van vroeger.
En dit keer gebaseerd op het handwerken, leuk voor op mijn kamertje.
Het achtergrondpapier is van Eline's Huis (in the Meadow)


De bedels komen bij Jane Creative vandaan


Het garenklosje en de houten bloemen heb ik vorig jaar op de KreaDoe gekocht.


Het wasknijpertje komt uit eigen voorraad.


En het flesje ooit eens gekregen bij een soort workshop voor de innerlijke mens.
(klinkt zweverig, maar was het totaal niet! ;-) )

De kralen in het flesje komen uit mijn eigen kralencollectie, waar ik ooit nog eens iets mee wil gaan doen, hahaha!
Heb er alles voor in huis, maar ben er nog steeds niet aan toegekomen...
*oeps*
Maar het spul vergaat niet, dus het kan altijd nog!
:-D

Ik heb trouwens een druk weekend achter de rug en veel gewerkt (o.a. late diensten), dus erg weinig tijd gehad om op jullie mooie creaties te reageren, sorry!
Maar ik hoop op korte termijn meer tijd te hebben/maken daarvoor!
Eerst vanavond nog maar eens werken, dan ben ik weer wat dagen vrij.

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Erna zei

wat een grappig kastje!

sjouks kaarten zei

Heel leuk zo'n mini-kastje!
Werkte, zelf ga ik vanavond de nachtdienst weer in... Dus van freubelplezier zal de komende dagen wel geen sprake zijn voor mij!
Groetjes Sjoukje

Ingrid zei

Ik hou hier zo van, van die leuke persoonljke kastjes.
De jouwe is ook superleuk geworden.
Groetjes Ingrid

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een leuk en mooi gepimpt kastje en erg leuk met al die dingetjes erin!
groetjes van corry

Liberta zei

Wat een leuk kastje heb je gemaakt. zo zie je maar wie wat bewaard heeft wat.
Erg schattig zo aan de muur.
Werk ze vanavond.

Liefs, Lieb

Saskia zei

Hoi, leuk idee, heb ook nog zo,n verpakking idd, wie weet ga ik t ook nog eens oen, ziet er heel leuk uit.
Groetjes saskia

Margo zei

Wat geweldig leuk !
Ik stel het altijd uit om aan zo'n project te beginnen !
Liefs
Margo

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Wow, what een lief kneutertje heb je er van gemaakt. Ik herinner me ook nog mijn letterbak. Oh wat genoot ik er altijd van. Dit is echt een schatje. Zo mooi gemaakt. Zal vast super lief staan in je crea ruimte. Werkze vandaag.
Liefs van Pauline

Christine zei

Het mag gezien worden Sandra! Je hebt dit leuk gedaan!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,

nou dit is weer eens wat anders en erg leuk om te bekijken! Lekker fleurig en leuk die bewaardingetjes.
Fijne vrije dagen!

GerJanne

Monique zei

Die is leuk!!!!!!!!!!!!!!
grtjs
Monique

Yvonne van Bruggen zei

Leuk idee Sandra!! En gefeliciteerd met de 75 volgers! Lieve groetjes, Yvonne

Karen Howard zei

Ah, this is fantastic! I picked one up recently but haven't finished it yet, not sure what I want to do yet! Hugs, Karen