Volgers

donderdag 1 maart 2012

Vandaag even...



...geen kaartje, maar een leuk bericht wat ik in de Flair heb gelezen.
En ik wil dit graag met jullie delen omdat ik het erg toepasselijk vind.

"Creativiteit is het creëren van iets nieuws, 
of het nou gaat om een object, 
een origineel idee of een nieuwe oplossing.
Tijdens creatieve processen gaat je rechter hersenhelft aan het werk.
Daarin gaat het om intuïtie, gevoel, 
emoties, inzicht, bewustzijn en verbeelding.
Je komt dus beter in contact met gevoelsmatige vaardigheden
 wanneer je creatief bezig bent.
Je laat het logisch denken los 
en werkt vanuit je gevoel.
Zo maak je makkelijk contact met je passie en levenslust.
Dat heeft ook heel erg met plezier en speelsheid te maken.
Als je bezig bent met iets wat bij je past, 
vergeet je de tijd wanneer je bezig bent,
 je voelt je energie stromen en wordt blij."

Lijkt me erg toepasselijk voor alles wat wij creatieve mensen doen en laten zien op onze blogs.
Keep up the good work, mensen!

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

P.s. Ik heb er een nieuwe volger bij sinds gisteren, welkom en hopelijk kunnen mijn kaarten je inspireren.
:-)

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

mooi bericht!!
Enne..heb jij de candy bij Sjoukje gewonnen??

GerJanne

SandraW zei

Yep, that's me! :-D

Mieke zei

Gefeliciteerd met de candy :-D
Die tekst is wel toepasselijk!

Saskia zei

Hoi,
Kan me helemaal vinden in het stukje, voel me altijd heerlijk als ik creatief bezig ben, helaas lukt het me niet altijd, maar nu met een weekje vakantie kom ik weer heerlijk in mijn creatieve stemming.
Groetjes Saskia

Margo zei

Wat klopt dat helemaal zeg !
Liefs
Margo

Christine zei

Ik voel het Sandra!!! Mijn rechter hersenhelft is too busy! Neen meid, alle gekheid op een stokje, ik vind het héél leuk dat dit in de Flair staat. Misschien krijgen wij nu meer begrip van mensen die niet zo creatief zijn!
Liefs
Christine

Inge zei

Klopt helemaal!

Groetjes van Inge