Volgers

maandag 23 april 2012

Best Wishes


Hier is hij dan, het kaartje wat ik jullie gisteren al beloofd heb.
Ik vond het wel leuk om een beterschapskaart te maken, aangezien ik die niet zo heel veel maak.

Cardstock is van Stampin' Up, Very Vanilla, en het designpapier is van een paperpad van Jillibean Soup (Blossom Soup)
Ik wilde eigenlijk een gedraaid vierkant maken om achter het afdrukje te plakken, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
*zucht*
Dus besloot ik het andersom te doen en de restanten (de driehoeken) te gebruiken om op de kaart te plakken en zo de "ruit" rood/wit te maken.
(scheelt een hoop gestress, kan ik je vertellen, hahaha!)
:-D


Het afdrukje is een gekregen Magnolia, ingekleurd met Copics.
De gebruikte kleuren:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar/klompen: E27-E25-E23
Kleding: C1-R37
Papier: E41-R37
Spuit: BG0000-C1
Flesje: BG0000-E41-E31


De tekst komt van een stempel van Stampin' Up en heb ik gestempeld en gesponsd met Chocolat Chip, ook van SU.
De roosjes zijn uit eigen voorraad en passen qua kleur mooi bij het designpapier met de bloemen, 
lekker vrolijk!
Het lint komt bij Groenrijk vandaan.


Al met al een vrolijk beterschapskaartje!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties, lees ze altijd met veel plezier!

En ondertussen zit ik al boven de 100 volgers!
Wauw!
Dus tzt komt er wéér een candy, hahaha!

Maar eerst deze "afmaken", je hebt nog tot 1 mei om je ervoor in te schrijven.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
Ik ga vanmiddag/vanavond werken, dus goedkeuringen kunnen wat op zich laten wachten...

Liefs, San

11 opmerkingen:

Lia zei

een hele leuke kaart, wat een vrolijk papier heb je gebruikt,
groetjes Lia

Wil zei

Als je hier niet beter van wordt als je hem krijgt weet ik niet hoor. Wat een vrolijk kaartje!

groetjes, Wil

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat een leuke beterschapskaart. Heel vrolijk met die bloemetjes en stippeltjes.
En het stempeltje blijft gaaf!

GerJanne

corry'kaart zei

hoi sandra
nou hier gaat een mens zich zeker beter door voelen met dit vrolijke papier in al die lieve kleurtjes!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

wat een mooi en leuk kaartje ! lekker vrolijke achtergrond,en een super plaatje ! mooi dus
grtjs, martina
x

carol zei

Hoi Sandra

wat een super leuke kaart
Echt een beterschapskaart
Ik zou zeggen werk ze

groetjes Carol

Christine zei

Wat een prachtkaart! Spijtig dat je hier ziek voor moet zijn! :-)
liefs
Christine

Saskia zei

Hoi, wat een mooi kaartje is het geworden. Zag dat je de Candy bij Marley hebt gewonnen. Gefeliciteerd, jij zit voorlopig goed in de stempels. Groetjes saskia

Joke zei

A gossie, wat is ie lief, dat papier is erg mooi. welk merk is dat? Die met de bloemetjes. Groetjes van Joke.

hildedewilde zei

Leuk kaartje hoor sandra! heerlijk vrolijke kleurtjes, zo lijkt het toch een beetje zomer.
gr, hilde

Tamara zei

Hier wordt je toch direkt vrolijk van!

Liefs Tamara.