Volgers

maandag 16 april 2012

Birthday Wishes


Vandaag een kaartje wat meedoet met de uitdaging op elke Kaart een Feestje!
Leek me wel een leuke uitdaging om aan mee te doen namelijk!
Het is de bedoeling dat je een stoere kaart maakt, en ik vind dit wel een stoere dame.


Cardstock is kant en klaar bruin linnenkarton en het designpapier komt van Basic Grey 
(Max &Whiskers)
Lint is van Groenrijk, 
tekst en metalen frame van Stampin' Up 
en de brads komen uit mijn eigen voorraad.


Het afdrukje is van Make it Crafty en heb ik ingekleurd met mijn Copics.

Huid: RV10-E53-E51-E50
Haar: E27-E25-E23
Hoed: C9-C7
Laarzen: C9-C7-C5-C3
Broek: R37-R35
Jas: R37-R35-R32
"Goud": Y15
Ogen: BG01
Zwaard: C1-blender


De witte rand is mijn nieuwste mal van Marianne Design en deze heb ik opgeleukt met roosjes uit eigen voorraad.


Er zullen vast wel mensen zijn die roosjes niet "stoer" vinden op een "stoere kaart", maar ik vind ze er prachtig bij passen.
:-D


Verder heb ik de kaart niet versierd, ik vind het mooi genoeg zo.
Te veel is nooit goed!
En zo komt het afdrukje mooi uit, net als het witte bloemenrandje.


Deze keer heb ik ook de binnenkant voorzien van "decoratie".
Wit cardstock gesneden met de BigShot en een Nestabilitie.
Het randje is een restant designpapier, ook gesneden met de bigShot,
en ik heb dezelfde rand van Marianne design weer terug laten komen, zodat de binnenkant "matcht" met de buitenkant.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze creatie vinden!
:-D



Even ter info:

Ik zit trouwens al op de 93 volgers!
Wauw!!!
Fijn dat mijn werk zo gewaardeerd wordt, dames!
Misschien heb ik nog wel een candy te vergeven als ik de 100 heb gepasseerd...
;-)

Maar eerst gaat over 2 weken deze CANDY er nog uit, niet vergeten je op te geven!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe en tot snel!

Liefs, San

19 opmerkingen:

jolanda zei

Wat een stoere meid op dit super leuk kaartje.
en wat heb je haar supers mooi ingekleurd!

Groetjes,Jolanda

Wil zei

Wat een leuke kaart zeg! Stoer genoeg lijkt me!

groetjes, Wil

Astrid zei

Wat een pracht van een kaart zeg, superrrrrr mooi !!

liefs Astrid

martina's kaartjes zei

een heel leuke stoere kaart ! wow, deze piraat wil ik niet tegen mij hebben hoor ! =)
grtjs, martina
x

Charlotte zei

Schitterende kaart Sandra! Lekker stoer! de roosjes passen er supergoed bij en doordat ze allemaal een andere kleur hebben, lekker rebels :)
Groetjes,
Charlotte

Mirande zei

Hoi Sandra,
Ik zag jouw kaartje staan tussen alle inzendingen bij EKEF. Ik vind jouw kaartje echt superstoer. Heel erg mooi gemaakt hoor.
Groetjes Mirande

corry'kaart zei

hoi sandra
een echte mooie-vrolijke en stoere kaart,erg leuk om te bekijken!
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi Sandra,
Wat een stoer kaartje is het geworden. Leuk gedaan en weer eens wat anders met een dame er op.
Wauw al 93 volgers. Top!
Groetjes Saskia

sjouks kaarten zei

Deze piraat is ook heel stoer en niets mis met die rozen op je kaart!
Groetjes Sjoukje

carol zei

Hoi Sandra

Het is een mooie kaart geworden, en erg stoer
En ook de roosjes zijn stoer doordat je gewoon felle kleuren hebt gebruikt

groetjes Carol

Lia zei

Zeker een stoere dame, heel mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Aletta zei

Wat eem prachtige kaart.
Vooral het afdrukje vind ik echt geweldig stoer en dan die mooie bloemenslinger erbij, helemaal af.

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Bernadet zei

prachtige kaart San en die digi... echt te gek zeg!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Liberta zei

Hai San,

Wat een leuke stoere kaart. Zowel voor dames als voor de heren.
Leuke stempel en ik vind de roosjes ook stoer hoor, past er prima bij.
Suc6 met de challenge.

Liefs, Lieb

* Üla * zei

Wat een mooie en stoere kaart, Sandra.
Wat een stoer stempeltje heb je gebruikt.
Leuk met de roosjes en in deze kleuren.
Bedankt dat je meedoet bij de EKEF uitdaging.
Groetjes Ula

Christine zei

Ik vind je kaartje super Sandra en de bloemetjes staan er héél leuk bij! Je hebt het ook perfect ingekleurd!
liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,

wat een leuke kaart en dat deze stoer is, daar bestaat geen twijfel over. Leuk dat je er toch bloemen op gedaan hebt en dat de binnenkant ook gedaan is.
Groetjes,

GerJanne

Joke zei

Wat is dit weer een leuk kaartje geworden.
Is dit een afdrukje of heb je zelf de stempel. Mocht je zelf de stempel hebben, wil ik die wel een keer vasthouden ;-)

SandraW zei

Komt wel goed, schatje! ;-)