Volgers

maandag 30 april 2012

Goodies!!!

Goeiemiddag!!!

Wat een heerlijke dag vandaag!
En wat een mazzeltje om dit weertje op Koninginnedag te hebben, zeg!


Vanmorgen eerst genoten van de beelden op TV en daarna zijn we lekker met de kinderen naar de scouting geweest om leuke spelletjes te doen.



Zo hoort een Koninginnedag te zijn!

Gisteren heb ik mijn verjaardagskado opgehaald, eindelijk...
;-)

Ik wil dit graag met jullie delen, vandaar dat ik er een "paar" foto's van gemaakt heb.
:-D


Lint


2 ponsen


 7 markers en een doily voor de BigShot


Knoopjes, brads en 4 clearcases (voor mijn "losse" stempels)


Vele dozen stempels, zowel wood mounted als clear.







En zoals je kan zien, kan ik veel van deze stempels combineren met de 2 ponsen die ik gekocht heb.
Ideaal!!!



6 kleuren inkt...


...met bijpassend papier.




En hele leuke stofjes!
Eens kijken wat ik hiermee kan gaan maken...

Dus al met al heel erg verwend, maar het was het wachten wel waard!!!

Morgen ga ik de winnaars van de CANDY bekend maken, dus ga niet te ver weg, hahaha!

En ook heb ik nog een workshop bij mij thuis, zie bericht.
Er is nog plek!

Ik wens jullie nog een fijne en vooral zonnige dag toe
en ik "zie" jullie morgen!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Moni zei

Waw great pressie you've got. Have great play with them. Hugs, Moni

corry'kaart zei

hoi sandra
gossie wat ben je lekker verwend met al die prachtige spullen,zo kan jij voorlopig heerlijk genieten met het freubelen:-))
verder nog een gezellige dag en groetjes van corry

Mieke zei

Koninginnedag zag er gezellig uit :-))
En whaaaaaw!!!! Wat heb je enorm leuke nieuwe spulletjes! Ik ben er al helemaal jaloers op, haha. Benieuwd wat voor moois je er weer mee gaat maken!
xx

Erna zei

Nou dat ziet er weer uit om te watertanden :-))) veel plezier met je spulletjes!!

Christine zei

Wat een leuke spullen! Daar ben je wel een poosje zoet mee Sandra! Geniet ervan zou ik zo zeggen!
Liefs
Christine

hennie zei

Tjonge wat een rijk bericht!!!
Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
We zien de creaties ermee gemaakt wel voorbijkomen.
Leuk de foto's van de kinders.
Lieve groetjes hennie.

Lia zei

Ja we hebben met zijn allen geboft vandaag met het weer he?
Wat ben je verwend zeg, zoveel leuke spulletjes,
groetjes Lia

Simone zei

San! Ook in reactie op je sms: ik had t met de clear stamps verkeerd gedaan... Suf... Nogmaals suf... Dus doe vooral níét wat ik had gedaan! Je moet de doorzichtige stickers inderdaad op t schuim plakken, zodat je t door de clear blocks kunt zien. Snappoe? Anders moet je ze laten liggen en doen we t de 18de! ;) gnagna.
Heeeerlijk zoveel On en zoveel spullen! Sjaloers!

SandraW zei

Hebben we daar wel tijd voor, de 18e??? ;-)
Kom tzt maar een keer freubelen, kunnen we gezellig samen aan de slag! :-D

Tamara zei

Dat ziet er fantastisch uit!!! Wat een superleuke spullen!!!
Ik ben heel benieuwd wat je allemaal ermee gaat maken.
Veel plezier ermee!

Liefs Tamara.

Joke zei

Hoi San, Ik had het in het echie al gezien, maar het is best wel heel erg veel, en heel erg gaaf!!! Kom binnenkort met je mee doen. Groetjes Joke.