Volgers

vrijdag 13 april 2012

Let's Celebrate


Vandaag maar eens een vrolijk gekleurd kaartje!
Het weer is niet zo lekker buiten, maar misschien kan dit jullie een beetje opvrolijken.
:-D

Cardstock is van Stampin' Up, Whisper White en Pumpkin Pie.
Designpapier komt uit een blokje van KaiserCraft (Bubblgum Hills Collection)
De tekst komt ook van Stampin' Up en zowel dit, als het randje eromheen heb ik uitgeponsd met SU ponsen.
Geeft altijd zo'n leuk effect, een randje om de tekst.
:-D


Het afdrukje is van Lilly of the Valley en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
De kleuren moet ik even "gokken", ben het briefje weer eens kwijt met de kleurnummers erop...

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E43-E42-E41-Y21
Blauw/Groen: BG13-BG11-BG10
Oud roze: RV95-RV93-RV91
Oranje: YR07-YR04
Groen: YG63 (?)
Geel: Y21

Ik heb verder geen roosjes, lint en andere accenten toegevoegd, omdat ik vind dat het kaartje al "vol" genoeg is zo. 
Anders wordt het al snel te druk en ligt de nadruk niet meer op het mooie afdrukje, terwijl dat nu net de blikvanger van de kaart is.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties en wil jullie ook nog even hartelijk bedanken voor de reacties op mijn vorige post.
Marit vond het erg leuk om te horen wat jullie allemaal te zeggen hadden over haar kaartje,
:-D
Wie weet heeft ze over tig jaar zelf een blog!
Zou leuk zijn!

Ik wens jullie een fijn weekend toe en voor diegenen die naar de beurs in Zeist gaan:
Heel veel plezier gewenst en denk maar even aan mij als je daar loopt, hahaha!
Ik hoop er volgend jaar ook te lopen en veel van jullie te ontmoeten!
Geniet ervan!!!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Mieke zei

Super leuk kaartje!

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje, Sandra!
Heb het kaartje van Marrit even bewonderd, heel knap voor een 1e keer en vooral gezien haar leeftijd!
Tja, wie weet over tig jaar een blog van Marrit!
Groetjes Sjoukje

Christine zei

Je kaartje is goed geslaagd Sandra! Het ziet er weer super uit!
Liefs
Christine

GerJanne zei

hoi San,

wat ene leuke frisse kaart. Ik vind dat soms ook zonde om over heel leuk papier van alles heen te plakken. Zo heb je het perfect opgelost!
Het stempeltje is superlief!

GerJanne

Kizzy zei

Wat een lief kaartje, het afdrukje is zo mooi, ook super ingekleurd, prachtig papier en het heeft inderdaad niet meer nodig.
Wens je een fijne zaterdag toe.
Liefs Kizzy

carol zei

Hoi Sandra

Het is inderdaad een erg vrolijk kleurtje, kom maar op met die lente
En ik zal aan je dneken in Zeist

groetjes Carol

Joke zei

Jouw kaarten toveren altijd weer een glimlach op mijn gezicht. Ik ben echt een fan van je.... Liefs Joke.