Volgers

zondag 8 april 2012

Marit aan de knutsel!




(ik buk hier niet voor de foto, hoor ;-) Ik wilde wat van de grond pakken, niet wetende dat Dirk een foto ging maken, hahaha!)


Belofte maakt "schuld"...
Marit wilde graag een keer op mijn kamer samen een kaart maken, dus heb ik haar beloofd dat we dat Eerste Paasdag zouden gaan doen.
En ze vond het zo leuk dat, toen ik vroeg of ik haar kaart op mijn blog mocht zetten, ze meteen "JAAAA!" zei.
:-D


Ze heeft hier zo van genoten!
En het meeste is door haarzelf gedaan en in ieder geval bedacht en uitgezocht.


Op deze foto is ze net bezig om knoopjes voor op haar kaart uit te zoeken.


En dit is het resultaat!
Afdrukje is van Marianne Design (Beary Sweet) en ingekleurd door Marit met gewone kleurpotloden.
Ik heb hem voor haar uitgesneden met de BigShot, net als de schulprand erom heen.


Het designpapier komt uit mijn voorraad (vergeten de naam van het blok op te schrijven, sorry)
Uitgezocht door Marit, net als de knoopjes, het lint, de roosjes en de vlinder.


Ze heeft ze zelf opgeplakt, ik heb alleen voor het "plakmedium" gezorgd.


Ook de tekst heeft ze zelf gekozen, ze wilde namelijk een kaart voor haar vriendje maken, voor als hij jarig is in mei.
Marit heeft gestempeld en ik heb het uitgeponsd.
Ook heeft ze de foam eronder geplakt en zelf bepaald waar ze hem wilde plakken.

Dus qua percentage denk ik dat Marit deze kaart voor 70% zelf heeft gemaakt met een beetje hulp van mama.
En ze is me er toch trots op!!!
En terecht!

Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat jullie van deze creatieve uitspatting vinden, zeker gezien haar leeftijd... 
(5 jaar)

Marit heeft zich in ieder geval goed vermaakt, net als ik trouwens, en dat is het belangrijkste!

Fijne avond nog!

Liefs, San

14 opmerkingen:

Simone zei

Heeerlijk, saampies! Mooi gedaan Marit, en goed geholpen mams... ;) een vrolijke kaart geworden!

Christine zei

Marit, jij wordt zeker een echte kunstenares! Héél mooi gedaan! En mama, je mag fier zijn op je dochtertje!
Liefs
Christine

Mieke zei

Wat een leuke kaart! Ze gaat in je voetsporen treden ;-)

GerJanne zei

Ha San,

wat een leuke vrolijke kaart heeft Marit gemaakt! Super dat je haar zo lekker haar gang laat gaan. En leuk dat ze met een doel de kaart gaat maken.
Wie weet als wat ouder is samen ene blog??

Groetjes,

GerJanne

carol zei

Een nieuwe kaartenmaakster is onstaan
Deze kaart smaakt naar meer
Ga zo door marit

groetjes Carol

martina's kaartjes zei

super, zo moeder zo dochter ! helemaal toppie als ze lekker meedoen (zolang ze niet nodig hebben hetgeen jij net gebruikt ! :)
leuk kaartje
grtjs, martina
x

Tamara zei

Geweldig mooi gedaan, Marit!!!

@Sandra, heerlijk hè, om zo samen bezig te zijn!

Liefs Tamara.

Liberta zei

Een super kaart Marit wat heb je dat mooi gemaakt voor je vriendje.
Die is er reuze blij mee straks in mei.
Heel knap gedaan.

Liefs, Lieb

Kizzy zei

Wat een super mooi kaartje Marit! Je gaat vast en zeker je mama achterna. Het is een lief en vrolijk kaartje geworden.
Liefs Kizzy

Inge zei

Gezellig samen met mamma een kaartje maken!
Je kaartje is heel erg mooi geworden Marit.

Groetjes van Inge

jolanda zei

knap gedaan.
Wat is er nou leuker dan samen knutselen

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Heerlijk he dat gefrutsel met je dochter. Ik heb weleens geprobeerd om op die momenten ook zelf wat te maken, maar das vaak nog wat lastig. Maar het is zo leuk om samen te kneuteren. Het kaartje is super gaaf. Ben helemaal trots op haar. geef haar maar een dikke knuffel vanuit hier!

Liefs van Pauline

Joke zei

wat heeft ze dat geweldig leuk gedaan!!! Wat zit dat creatieve er al vroeg in he? Tot gauw. Groetjes van Joke.

Nancy zei

Sandra,

Wat fijn als je je hobby met je kind kan delen. Mijn dochter van 24 die niet meer thuis woont, komt ook regelmatig mee inkleuren en ontwerpen. De anderen laten het wat aan hun voorbij gaan, maar als ze een kaart of kadootje nodig hebben, staan ze er wel hoor...
Ons buurmeisje van 7, Zoë, komt wel héél graag mee helpen. Ze heeft in mijn kast, zelfs een eigen lade, waarin ik soms restjes of fout gestempelde kaartjes in leg, die ze dan mag inkleuren en gebruiken om zelf iets te maken...
Ze kunnen er maar niet vroeg genoeg mee beginnen hé?

Liefs,
Nancy