Volgers

donderdag 5 april 2012

Thank You


Gisteravond weer eens gezellig met Joke aan de freubel geweest en dit kaartje gemaakt.
Ik wilde al heel lang een kaart maken met dit designpapier wat ik gekregen heb bij de candy van Margo? 
(Please correct me if I'm wrong..., ik weet het niet meer, sorry...)
Dus als diegene van wie de candy was zich wil melden bij me, dan kan ik (als het nodig is) de rechtmatige afzender vermelden.
:-D

Het afdrukje is van Wee Stamps en heb ik enkele weken geleden al ingekleurd, uiteraard met Copics.
:-D


Haar: E27-E25-E23
Huid: E53-E51-E50-RV10
Kleding/vleugels: BG13-BG11-BG10
                            RV95-RV93-RV91
      Y21


De groene roos komt uit dezelfde candy en de andere zijn uit eigen voorraad.


De bloem aan het lint komt uit eigen voorraad, helaas weet ik niet meer bij welke webshop ik ze gekocht heb.
:-(
Het lint zelf is van Stampin' Up, net als het cardstock waarmee ik gelayerd heb.
Barely Banana is de kleur.
De basis van de kaart is Whisper White, ook van Stampin' Up.


Dit metalen label is ook van Stampin' Up (de tekst ook trouwens) en heb ik aan het designpapier vastgemaakt met  oranje brads uit mijn voorraad.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties, zoals altijd.
;-)

Fijn Paasweekend alvast!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Christine zei

Die is mooi Sandra! Ik hou van de kleuren en je hebt dit voortreffelijk ingekleurd!
Liefs
Christine

SandraW zei

*bloos*...

Lia zei

Mooi, lekker frisse kleurtjes en mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Jolara zei

wat gaaf !liefs joyce

Astrid zei

Een schitterende kaart Sandra, prachtig ingekleurd, super hoor !!

liefs Astrid

Saskia zei

Wat een prachtige kaart zeg. Echt heel mooi en bijzonder. Mooi gekleurd en wat een leuk afdrukje. Mooi gedaan. Jij/jullie ook een fijn paasweekend.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi San,

wat een mooi kaartje. Het papier heeft niet zoveel nodig!
Je afbeelding is super ingekleurd.
En ik zag dat je al 88 volgers hebt! Gaat goed, zeg!

Groetjes,

GerJanne

Karen Howard zei

Very pretty, I love your coloring! Hugs, Karen

Monique zei

Wat een knappe kaart en zo mooi ingekleurd!
Fijne paasdagen
Monique