Volgers

maandag 2 april 2012

Veel sterkte


Gisteren was een moeilijke dag voor mij en mijn familie.
Het was de 35e verjaardag van mijn (overleden) zusje.
Een erg moeilijke dag, zoals elke keer de afgelopen 7 jaar.
Maar we hebben een fijne dag samen gehad en dat maakt ons weer sterker.


Helaas is er vorige week een goede vriend van mijn ouders overleden en ik wilde graag een kaart maken voor de familie.
Niet te vrolijk, maar ook niet te donker, want daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Deze kaart zit er precies tussenin, dus precies goed in mijn ogen.

Cardstock is kant-en-klaar bruin linnenkarton.
Designpapier komt uit een blokje van -weet-ik-niet-meer-.
;-)


Afdrukje is van een stempel van Whiff of Joy, wel gepast voor de gelegenheid.
Ingekleurd met de volgende Copics:

Boomstam: E27-E25-E23
Blaadjes/Gras: YG97-YG95
Bloemen: BG11-Y21

Het afdrukje is uitgesneden met de BigShot, net als de geschulpte rand.

Teksten komen van Inkerbell Stamps en heb ik geponsd met SU-ponsen.
Randen zijn gesponst met inkt van Stampin' Up (Old Olive)

En een paar witte parels voor de "kale" plekken op de kaart.


Ook de binnenkant heb ik wat aandacht gegeven.
Tekst is weer van Inkerbell Stamps en beide witte delen heb ik met de BigShot uitgesneden met een stans van de Boekenvoordeel.
En wederom de randen gesponst met Old Olive inkt van Stampin' Up.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

En ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb, leuk!
Hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven.

Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende post!

Liefs, San

(p.s., zie net dat het mijn 200ste bericht is! Wauw!)

17 opmerkingen:

Mieke zei

Die dag zal helaas altijd een moeilijke dag blijven. Gelukkig vinden jullie altijd veel steun bij elkaar!
Ook geen leuk nieuws van de vriend van je ouders. Je hebt er wel een prachtig kaartje voor gemaakt! Ik hou ook niet van de standaard donkere en sombere sterkte-kaartjes, het is allemaal al triest genoeg, dus mogen de kaartjes -die trouwens wat moeten opfleuren en steunen- wel iets minder triest zijn.
Heel mooi gedaan, papier past mooi bij elkaar en de kleuren zijn ook vrolijk, maar toch niet TE. Ik vind hem helemaal geweldig!

Christine zei

Stijlvolle kaart! Ik kan best geloven dat zo'n dag als gisteren moeilijk is voor jullie. Veel sterkte nog!
Liefs
Christine

Durvina zei

Wat een mooie kaart voor deze gelegenheid.
Ik wens je veel sterkte toe.

liefs, Durvina

GerJanne zei

Hoi San,

wat een mooie kaart!
Deze kleuren zijn niet saai, maar wel gedekt, zeg maar. Geschikt voor dit soort gelegenheden. Je hebt er ook mooie teksten bij gedaan.
Groetjes,

GerJanne

chantal zei

een prachtige stijlvolle kaart. Ik wens je dan ook veel sterkte. Je tekst is prachtig.
Liefs Chantal

Liberta zei

Ik wordt helemaal stil van je post.
Meis gruwelijk om je zus te verliezen. Ook voor je ouders is dit gewoon te erg. Je kind verliezen daar wil je niet aan denken. Wat mooi dat jullie nog elk jaar het gedenken dat is zo bijzonder hoe moeilijk dat ook is.
Je hebt voor de vriend van jou ouders een mooie stijlvolle kaart gemaakt.
Heel knap van je.
Meis sterkte in gedachten bij jullie.

Liefs, Lieb

SandraW zei

Je bent een schat, Lieb!
Het is ondertussen 7,5 jaar geleden dat mijn zusje is omgekomen.
Het verdriet slijt wat, maar het gemis niet.
We waren de dikste vriendinnen en deelden alles. Dat mis ik ws. het meeste nog. Samen praten en leuke dingen doen...
Deze periode is extra moeilijk, net als 3 augustus, de dag dat ze overleed.

Dank je wel voor je woorden, doet me goed.

Liefs, San

SandraW zei

En de rest ook bedankt voor de lieve woorden! Waardeer het heel erg.

Liefs, San

sjouks kaarten zei

Heftige post Sandra! Kan me voorstellen dat zo'n dag ontzettend moeilijk is!
Je kaartje is heel stijlvol!
Groetjes Sjoukje

Ingrid zei

Zo wat akelig je zusje te verliezen, en het gedichtje wat in je kaart staat, is dan zeker ook van toepassing. Hele mooie kaart met tekst. Wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Groetjes

Lia zei

Prachtig stijlvol toepasselijk kaartje, wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode,
groetjes Lia

Anoniem zei

Sandra, wat heb je dat mooi gedaan.
Ik wil ook graag via deze "weg"iedereen bedanken voor jullie mooie woorden en voor jullie steun aan Sandra.
Dikke kus voor allen.
Groetjes van Annie (moeder van Sandra)

Charlotte zei

Hoi Sandra, schitterende kaart voor toch een akelige gebeurtenis. De boom is ingetogen maar niet saai, perfect dus voor dit soort kaarten. Je hebt er een prachtstuk van gemaakt en met de boodschap binnen steek je je ouders zeker een hart onder de riem.
Groetjes,
Charlotte

Saskia zei

Lieve Sandra en Annie, ik kan me voorstellen dat zondag weer een moeilijke dag was. Het zal nooit wennen en blijft vreemd. Jullie hadden haar verjaardag moeten kunnen vieren. Fijn dat jullie de dag met elkaar hebben mogen beleven en het ondanks alles een mooie dag was.

Sandra je kaartje is heel stijlvol, precies er tussen in.

Liefs Saskia

hennie zei

Je kaart is erg mooi Sandra!
Het is zo jammer dat de dood zo'n realiteit is in ons leven.
We leven na de zondeval Sandra, dit weekend mogen we het feest van de opstanding vieren, ik word daar heel blij van, zegt het jou iets.
Ik ga eindelijk je envelopje klaarmaken.
Lieve groetjes.

Margo zei

Erg mooie en stijlvolle kaart !
Liefs
Margo

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie kaart Sandra! De gelegenheid is niet leuk, maar het is een heel toepasselijke kaart. Wat een naar iets voor jou en je familie om je zus te moeten missen... Fijn om te horen dat jullie er toch een fijne dag met z'n allen van hebben kunnen maken.. Ter nagedachtenis aan haar. Lieve groetjes, Yvonne