Volgers

zondag 22 april 2012

Workshop!



(deze kaart is door Simone gemaakt)

Vandaag geen zelfgemaakte kaart voor jullie, maar wel iets anders leuks!
:-D

Mijn lieve vriendin Simone komt vrijdag 18 mei 's avonds (tussen ong. 19.00u en 22.00u)
bij mij thuis (in Apeldoorn) een workshop geven.
Ze zal ons laten zien hoe je leuke bloemen maakt voor op een kaart 
en ook nog 2 projecten voordoen die we zelf mogen maken.

Heb je belangstelling en wil je er meer over weten, dan mag je me een mail sturen en krijg je de verdere gegevens van mij terug.
Ik hoor graag van jullie!

Een fijne avond nog!

Liefs, San

P.s.: denken jullie nog aan de CANDY? Tot 1 mei nog...
Ennuh... Morgen plaats ik weer een hele mooie kaart, hahaha!
;-)




7 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

zou het leuk vinden, zo'n workshop. Helaas heb ik dan nachtdienst, 2 nachten, dus dat gaat niet lukken...
Jammer, he?

GerJanne

SandraW zei

Echt jammer! En je woont nog wel zo dichtbij...
Was een leuke gelegenheid geweest om elkaar eens te zien!

Ken je misschien nog dames die belangstelling zouden kunnen hebben?
Ik ken nl. niet zoveel freubelaars rondom Apeldoorn.
:-D

Misschien een volgende keer? Je bent sowieso welkom voor een bakkie een keer!


Liefs, San

Ingrid zei

Hier nog een freubelaar uit Apeldoorn, ik heb wel zin in een leuke workshop. Als je even laat weten hoe of wat.
Groetjes Ingrid

SandraW zei

Hey! Leuk!
Wil je me even een mail sturen? Ik kan via jouw blog geen mail sturen, heb geen Outlook op de PC staan...
Dan kan ik je de info even mailen.
:-D
Gezellig!

hennie zei

Dat klinkt gezellig zeg!
Ik woon op een Zuid-Hollands eiland, had ik maar een snelle bolide met een hele goede stoel.
Heel veel plezier en groetjes aan de bofbipsen, hennie.

Karin zei

Hey Sandra,
Ik wens je veel succes met je workshop. Jammer dat ik zo veraf woon. Zou leuk zijn geweest om kennis met je te maken.
Groetjes,
Karin

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie kaart!! Succes met het workshopje!