Volgers

dinsdag 1 mei 2012

Candy gewonnen en winnaar eigen candy!






Vorige week heb ik deze candy gewonnen bij Marley
en ik ben er echt superblij mee!!!
Voelde me net jarig toen de grote envelop gebracht werd, hahaha!

Dus Marley, ook bij deze nogmaals hartelijk bedankt voor zoveel moois!




En dan nu de winnaars van mijn eigen candy...

Ik heb de namen die voldeden aan de voorwaarden in een grote bak gedaan en mijn zoon (Ruben) mocht er 2 uitpakken, "blind" wel te verstaan!
Wel zo eerlijk!

Helaas heb ik 1 persoon moeten "diskwalificeren", zij had mijn candy niet op mijn blog gezet.
Jammer, meid!
:-(


Maar goed, eerst de winnaar van de eerste stempel:
.............
...........
.............
.................
.................
...............






En de 2e stempel gaat naar:
.....................
.................
........................
...................
...................
.................




Hartelijk gefeliciteerd, meiden!

Willen jullie me je adres mailen, dan kan ik de stempels zo snel mogelijk jullie kant opsturen!

Voor de andere dames: dank jullie voor het meedoen en binnenkort volgt er een nieuwe candy om de (meer dan) 100 volgers te vieren.
(mits er zoveel volgers blijven "hangen", nu de candy eruit is...)

;-)

Ik wens jullie een fijne dag nog en ik hoop binnenkort weer tijd te hebben om te gaan freubelen, liefst met mijn nieuwe spullen, hahaha!


Liefs, San

11 opmerkingen:

Wil zei

Gefeliciteerd meiden met de leuke stempels die jullie gewonnen hebben!

groetjes, Wil

Marjan zei

Dames, gefeliciteerd met jullie stempels.
En Sandra bedankt voor het verloten.

Groetjes, Marjan

Tamara zei

En dan ook nog zo'n superleuke candy gewonnen, HEERLIJK!!!

Mieke zei

Gefeliciteerd aan de winnaars! En Sandra bedankt om de candy te verloten!

GerJanne zei

Hoi San,

gefeliciteerd met je candy!!
En bedankt voor de kans van jouw candy!

GerJanne

Glenda de Heide zei

Joepieeee ik zie net dat ik een superleuke stempel heb gewonnen.
Wat gaaf zeg. Ik ben heel erg blij!!!
Ik zal je snel mijn adres toesturen.

Veel liefs Glenda

jolanda zei

Gefeliciteerd met je grote prijs.
En ook gefeliciteerd voor de winnaars van jou candy.

Simone zei

Carol en Glenda gefeliciteerd met jullie stempels.
Veel plezier ermee!
Groetjes Simone.

Liberta zei

Carol en Clenda hartelijk gefeliciteerd wat leuk om deze candy te winnen.
Sandra thx voor het meedoen en jij ook gefeliciteerd met jou gewonnen candy ziet er hartstikke leuk uit.

Liefs, Lieb

CreaNetje zei

Dames,
Proficiat met jullie prijs.
Veel plezier ermee.
Groetjes Annette,

Mirande zei

Meiden gefeliciteerd met het winnen van deze geweldige stempels.
En bedankt.
Groetjes Mirande