Volgers

donderdag 10 mei 2012

Enjoy the moment...


Goeiemorgen!
Wat een weertje hier, zeg!
Niets dan regen...
Ben er toch al niet zo'n fan van...

Maar goed, ik hoop mijn dag wat beter te maken door straks te gaan freubelen en nu een kaart te posten hier.


Ik heb eerst een stukje designpapier gepakt en daar mijn kleuren voor het afdrukje op proberen aan re passen.
Dit afdrukje heb ik van Hennie gekregen en is gestempeld op aquarel papier, dus ik heb mijn aquarelpotloden maar weer eens voor de dag gehaald.
:-D
Was leuk om weer eens te doen, veel te lang geleden alweer!
Dank je wel, Hennie!


De lintjes, bedel en roosjes zijn uit eigen voorraad.
Cardstock is trouwens van Stampin' Up (Chocolat Chip)


En de tekst vond ik wel bij dit afdrukje passen.
Enjoy the Moment en dan lekker met de kat kroelen op de stoel...

Zelf heb ik het niet zo op katten, ben een echt hondenmens, maar kan me wél voorstellen hoe lekker het moet zijn om met je kat opgekruld in een stoel lekker te knuffelen...


Ik ben benieuwd wie zulke momenten kent, met kat of hond.
Lees jullie reacties graag!!!

En wat betreft reacties, op dit moment kan ik echt niet de energie opbrengen om te reageren op jullie kaarten.
Ik volg jullie wel en geniet ook van jullie creaties, maar mijn energie level is wat laag op dit moment...
So please forgive me!

Ik denk dat ik toe ben aan mooi en warm weer, meestal knap ik daar wel van op.
Ik merk dat ik slecht tegen dit koudere en regenachtige weer kan.
Gisteren eind van de middag heb ik ook een mega-aanval van hoofdpijn gehad en daar heb ik nu nog wat naweeën van (erg moe nog).

Hopelijk gaat heb binnenkort weer wat beter met me en heb ik weer meer tijd voor jullie.
Weet dat ik jullie niet vergeet!!!!

Ik wens jullie een fijne dag!!!

Liefs, San

11 opmerkingen:

hennie zei

Ook liefs van mij hoor Sandra!
Leuk dat je een stempelafdrukje van mij gebruikt hebt en dat je er zo'n mooi kaartje mee hebt gemaakt.
Ik heb mijn herfst trui weer aan, zo koud binnen met al dat nat.
Ik ga maar mijn knutselhoek opzoeken. Rust jij lekker uit, kroel maar met de hond of een knuffel van je dochter.
Lieve groetjes hennie.

Yvonne van Bruggen zei

Mooi kaartje Sandra!! En wens je nog veel beterschap! Hopelijk is het gauw weer over.. Groetjes, Yvonne

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooi kaartje. Heel lief stempeltje heb je gebruikt ook al ben ik geen fan van poezen. Ik denk dat we allemaal wel toe is aan wat beter weer.Laat de zon nu maar eens komen. Doe het rustig aan.
Groetjes Mirande

Ingrid zei

Je heb toch een heel mooi kaartje gemaakt. Inderdaad laat de zon maar komen, zijn we hard aan toe. Ik teer nog een heel klein beetje op het schitterende weer van koninginnedag. Sterkte met je hoofdpijn/vermoeidheid.
Groetjes Ingrid

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke en lieve kaart in die vrolijke kleuren,daar word je nu vrolijk van met dit slechte weer!!
groetjes van corry

Anoniem zei

Mooi gedaan, Sandra
Degene die deze krijgt mag z'n handjes dicht knijpen
Dikke knf + xxx van Annie R.

Liberta zei

Mooie kaart hartstikke leuk ingekleurd met je potloden. Je bent van alle markten thuis.
Ik ben ook meer een honden mens.
Het is inderdaad bagger weer en dan is een kat beter dan een hond. met hem mag je gewoon vier x per dag mee uit hahahaha.

Liefs, Lieb

Saskia zei

Wat een mooi kaartje weer. Tja helaas is het weer niet zo mooi. Erg veel regen en koud. Dit kaartje ziet er beter uit. Een voordeel, door het slechte weer verschijnen er nog veel kaartjes in blogland. Groetjes Saskia

Wil zei

Gezellig kaartje heb je gemaakt Sandra. Ik ben zowel een hond als kattenmens. Ben met honden opgegroeid, maar we hebben nu 3 katten. En ja, ik kan je zeggen dat het op zn tijd heerlijk is om je kat op schoot te hebben zoals op je kaartje :)

groetjes, Wil

GerJanne zei

Hoi Sandra,

heel leuk kaartje!! Schattig stempeltje....
vervelend dat je zo hoofdpijn aanval had. Hopelijk heb je binnenkort weer meer energie. Het weekend wordt redelijk mooi weer met een zonnetje...dus wie weet!?

Groetjes,

GerJanne

Karen Howard zei

Super cute image and card, LOVE the kitty! Hugs, Karen