Volgers

donderdag 24 mei 2012

Kadootjes Simone


Bij een workshop horen ook kadootjes voor de "demonstratrice", dus ik heb me heerlijk uitgeleefd op mijn nieuwe Stampin' Up spullen die ik laatst heb gekocht.

Als eerste een mooi kaartje gemaakt in de kleuren Pool Party en Island Indigo.
Ik vind ze zo goed bij elkaar passen...
Helemaal "jummie!"


Het hartjespapier is bestaand designpapier en het lichtblauwe met bloemen heb ik zelf gemaakt om de kaart wat op te vrolijken.
De vlinders heb ik uitgeponsd met ponsen van SU.

  
Ook de tekst komt uit een nieuwe set en vond ik heel toepasselijk voor de gelegenheid.
De rand onderaan de kaart is van een pons van Martha Stewart.


Ook heb ik geprobeerd een tassenhanger te maken met lint van Stampin' Up en uit eigen voorraad.


De sleutelhanger zelf komt bij Xenos vandaan en de gebruikte kralen komen uit mijn eigen voorraad, door de jaren heen veel van verzameld om ooit eens zelf kettingen en armbanden te gaan maken, maar nog steeds geen tijd voor gehad.
:-D
Misschien heb ik nu de trend gezet voor mezelf?


De diverse charms komen bij Jane vandaan, ze matchen weer mooi met de zilveren kleur van de hanger.


De blauwe kralen komt uit dezelfde lijn als de kralen die ik aan de top heb gebruikt.


Hier nog 2 totaalplaatjes.


Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!
Simone vond ze in ieder geval erg mooi en daar ging het om.
Ze waren tenslotte voor haar!

Ik wens jullie nog een gezellige en zonnige dag toe!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Erna zei

Leuk gedaan hoor!

Simone zei

<3

corry'kaart zei

hoi sandra
een prachtige kaart met die mooie vlinders en ook de kleur is super!
groetjes van corry

Wil zei

Wat mooi gemaakt Sandra! Ik ben even niet langsgeweest bij je (veel te warm om binnen te zitten) maar heb al het moois wel bekeken van je hoor. Zie het ook via fb :) Deze kaart is heel mooi van kleur. En die tassenhanger is goed gelukt zeg!

Je vorige kaarten met de zelfgemaakte bloemen zien er ook al zo leuk uit,
groetjes, Wil

Saskia zei

Je kaartje is heel mooi, leuk gedaan met je zelf gestempelde designpapier. Je sleutelhanger ziet er ook heel goed uit. Kan me voorstellen dat Simone er blij mee was. Altijd leuk om zulke mooie cadeaus te krijgen.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi San,

nou, de kaart is prachtig!! Wat een mooie kleuren en mooie stempels.
En de sleutelhanger vind ik ook al zo leuk! En wie wet ja, heb je nu de smaak te pakken....
De avond zag er geweldig uit, joh, zo gezellig!
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Je nieuwe SU spulletjes zijn super ! Je hebt er een prachtkaartje mee gemaakt en die kleuren passen inderdaad super bij elkaar, erg mooie tashanger ook !
Liefs
Margo

carol zei

Hoi sandra

je kaart is super mooi geworden en alles past heel mooi bij elkaar

groetjes Carol