Volgers

dinsdag 15 mei 2012

Thinking of You


Vandaag wél een kaartje, maar weinig tekst, hahaha!
Ten eerste weet ik niet veel meer over dit kaartje
(heb 'm al een tijdje geleden gemaakt)
en ten tweede heb ik niet zoveel tijd vandaag.
Wil het kaartje voor mijn schoonvader graag af maken, die is morgen nl. jarig!
:-D


Cardstock is van Stampin' Up  en heet Almost Amethyst.
Was goed te combineren met dit stukje designpapier, waarvan ik niet meer weet waar deze vandaan komt.
Afdrukje is van Sugar Nellie en is ingekleurd met bijpassende Copics.


Tekst is ook van Stampin' Up en het kader is van een stans van Marianne Design en de accenten erop heb ik met markers van Stampin' Up aangebracht.

Hopelijk zijn jullie net zo gecharmeerd van dit kaartje als ik...
;-)

Wens jullie een fijne dag toe!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Wil zei

Wat een lief kaartje Sandra. Niks teveel, het is precies goed. Heel mooi.

groetjes, Wil

Saskia zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het kleuren is goed gelukt. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Monique zei

Heel mooi kaartje Sandra.
Ik ben grote fan van het afdrukje!
grtjs
Monique

GerJanne zei

Hoi San,

je kaart is mooi, eenvoudig eigenlijk wel.
Ik weet niet zo goed wat ik van het afdrukje moet vinden. 'k Heb hem zelf ook nog liggen, maar ik kom er maar niet toe om hem/haar in te kleuren.
Groetjes,

GerJanne

Christine zei

Prachtig snoetje is dit, als je daar niet van gecharmeerd wordt!
Mooi gedaan Sandra!
Liefs
Christine

Tamara zei

Wat een schatje! HEt plaatje en de kaart zelf!
Heel mooi gedaan, Sandra.

Liefs Tamara.

Liberta zei

Lief kaartje Sandra.

Liefs, Lieb

Karen Howard zei

LOVE this image, very pretty card! Hugs, Karen