Volgers

maandag 21 mei 2012

Workshop 18 mei


Afgelopen vrijdagavond was Simone vanuit Assen naar Apeldoorn gekomen om een superleuke workshop te verzorgen!
Ze is begonnen met het laten zien hoe je bloemen van papier kunt maken om op je kaart of project te plakken.

Hieronder een paar kaarten van Simone zelf met de bloemen die ze ons heeft laten zien:




Na deze uitleg heeft Ria Hart, voorzitster van "God Bless You Homes", verteld over het ontstaan van deze stichting waarvoor Simone deze workshop mede heeft gehouden.


Ik merkte dat iedereen er stil van was, zo'n mooi en bijzonder verhaal...
Ook heeft Ria een bak-actie, waarbij ze (ook op bestelling) taarten en koeken bakt en de opbrengst gaat naar haar stichting.
Ze had voor deze avond appeltaart meegenomen voor ons, wat een smullen!!!
En ook was ze zo lief om een appeltaartje voor Simone en mij mee te nemen als dank voor deze workshop ten goede van haar stichting.
Dank je wel, Ria!


Mocht je interesse hebben, hierboven staan de prijslijst en de gegevens van Ria.
:-D


Nadat Ria klaar was, was het tijd om zelf de handen uit de mouwen te steken!
Simone heeft eerst dit kaartje voorgedaan, waarna wij zelf een soortgelijk kaartje gingen maken.
Hierboven staat uiteraard mijn creatie.

Er zijn veel materialen van Stampin' Up gebruikt, maar de meeste zijn vergelijkbaar met materialen die in reguliere hobbywinkels te koop zijn.



De gestempelde bloemen zijn trouwens met een soort (vette) krijt ingekleurd en met een waterpen uitgeveegd.
Zo krijg je een prachtig aquarel-effect.


Het 2e project was voor mij een verrassing en is een kado verpakking geworden, voor in dit geval een mini zakje M&M's.




Zoals je hier kan zien, is het een verpakking ín een verpakking en door aan het lintje te trekken, komt de binnenkant eruit. Hier zit dan het zakje M&M's in.


Heel leuk om te maken en erg leuk om weg te geven!!!
Je kan de maat aanpassen zodat er bijv. ook een KitKat in kan of een andere reep
 en het is ook een leuk idee om geld in kado te doen!

Ik heb een supergezellige avond gehad, 
dankzij alle dames die er waren en met name Simone en Ria!
Lieve dames, allemaal heel hartelijk bedankt en wie weet tot een volgende workshop!!!



Mochten jullie nou ook eens een workshop willen doen, jullie zijn van harte welkom!
Je mag me mailen en dan probeer ik in overleg met Simone een datum te prikken.

Ik kan niet beloven dat het op korte termijn kan, we zijn beiden erg druk en Simone verwacht in september haar 4e kindje.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet!

Een hele fijne en vooral zonnige dag vandaag en tot de volgende keer!

Liefs, San




7 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch!!!
Heel erg mooi !!!
Het is weer een hele andere techniek, Sandra.
En het doel is natuurlijk ook heel goed !
Dikke kus van ma

hennie zei

Wat is dit een leuk bericht Sandra.
Echt even meegenieten.
Heerlijk als je op eigen manier deel mag uitmaken van het Koningkrijk van God.
De bloemen zijn prachtig en je kaartjes verrassend leuk.
Lieve groetjes hennie.

Yvonne van Bruggen zei

Ziet er allemaal heel mooi uit! Leuk Sandra!
Groetjes, Yvonne

Saskia zei

Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt, het zal vast gezellig zijn geweest. Wat een leuk initiatief een workshop voor een goed doel.
Groetjes Saskia

Saskia zei

Wat een leuk initiatief een workshop voor een goed doel. Het ziet er gezellig uit. Jullie hebben mooie dingen gemaakt.
Groetjes Saskia

Simone zei

Ha creatieve en gastvrije jij! Ik zit nog na te genieten van afgelopen vrijdag.. Ik vond het heel bijzonder en erg gezellig.
Wat lief ook weer (typisch jij) om hier nog extra aandacht te vragen voor de 'goede zaken'.
Hopelijk heb jij er ook van genoten en kun je weer verder met je creativiteit, gastvrijheid en zorgzame aard..... Sim <3

Ingrid zei

Wat gezellig ziet het er uit, en wat een leuke dingen gemaakt.
Vind het jammer dat ik een andere afspraak had, anders was ik zeker gekomen.
De volgende keer beter.
Groetjes Ingrid