Volgers

vrijdag 4 mei 2012

You made my day


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor een lieve vriendin van me heb gemaakt,
als dank voor alles wat ze voor me gedaan heeft.
:-D


Het is een easel-kaart geworden, erg leuk om te maken en vreselijk handig om dan een Scor-pal te hebben, hahaha!
Cardstock is van Stampin' Up en heet: Rich Razzleberry
Het designpapier heb ik van Joke gekregen en past prima bij dit cardstock.
De kleuren van de vlinders heb ik zoveel mogelijk terug laten komen in de kaart, hou ik wel van zoals jullie weten.


Het afdrukje is weer eens een Magnolia en is ingekleurd met mijn Copics.

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E27-E25-E23
Kleding: RV66-RV63-RV21-RV11
Schoenen: E27-E25-E23-YG23-YR21
Bloem: YG23-YR23-YR21-YR20-W00


De tekst op de voorkant is van een set van Nicole Verkooijen en de tekst naast de vogel is van Stampin' Up.
De vogel heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design en natuurlijk mijn BigShot.
:-D


Op bovenstaande foto is goed de vorm van de kaart te zien.


De beide teksten heb ik trouwens uitgeponsd met een pons van SU, net als de randjes er om heen.
De gebruikte brads en parels komen uit eigen voorraad en het groen/witte lint komt bij Xenos vandaan.


Ik ben zelf heel erg tevreden met het resultaat, net als mijn vriendin.
:-D

Wat vinden jullie ervan?

Ik stel jullie mening altijd heel erg op prijs en waardeer elk bericht van jullie!
Ik hoop ook weer meer tijd te krijgen om op jullie te reageren, maar ik volg onderhand zoveel creatievelingen, dat het me niet lukt om elke keer te reageren...

De afgelopen week verliep ook anders dan gepland, we hebben helaas afscheid moeten nemen van een lieve oom van me en zaterdag is de begrafenis.
Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat mijn hoofd op dit moment niet echt naar kaarten maken staat...
Komt wel weer goed, gelukkig!

Maar dan weten jullie ervan als ik een tijdje niet reageer...


Ik wens jullie nog een hele fijne en zonnige dag toe!

Liefs, San

19 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een leuke fleurige kaart, dit is toch happiness om zo een kaart te krijgen.
Groetjes Ingrid

Marjan zei

Hoi Sandra,

Wat een mooie Easelkaart heb je gemaakt zeg !!
Mooie kleurtjes.
Sterkte de komende tijd.

Groetjes, Marjan

Monique zei

Wat een lief, mooi kaartje!
groetjes
Monique

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! de kleurtjes vind ik helemaal toppie ! mooi
grtjs, martina
x

Tamara zei

Mooi, mooi, mooi!!!
Prachtige kaart met schitterende kleuren!

Sterkte...

Yvonne van Bruggen zei

Heel mooi gemaakt Sandra!!
Groetjes, Yvonne

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje! het papier vind ik ook erg mooi.
Dan wil ik je ook nog sterkte wensen in de komende tijd.
Lieve groetjes, Kizzy

Saskia zei

Hoi,
Je kaartje is prachtig geworden, mooi gekleurd en een easelkaart is altijd leuk om te zien en cadeau te doen. Heel veel sterkte met het verlies van je oom en morgen de begravenis, pfff zal vast heftig voor jou en je ouders zijn, komen vast weer beelden boven van zeven jaar geleden en weer iemand waar jullie afscheid van moeten nemen.
Neem je tijd.
Groetjes Saskia

SandraW zei

Lief van je, Sas...
Het is helaas de 4e begrafenis al in 7,5 jaar tijd aan deze kant van de familie. Eerst mijn zusje (27jaar, ongeluk), toen mijn opa (was erg ziek), daarna mijn nicht (vriendin van mijn neef, 34jaar, kanker) en nu dus mijn oom (65jaar, vader van dezelfde neef, slecht hart)...
3 van de 4 veel te jong overleden, helaas...

Maar ik vind je een kanjer en dank je wel voor je lieve woorden!

Wil zei

Hoi Sandra. Je kaartje is weer een plaatje hoor. De kleuren passen helemaal goed bij elkaar.
Voor morgen en de komende tijd heel veel sterkte gewenst!

groetjes, Wil

Anoniem zei

Hoi Sandra.
Ik had de kaart al in een eerdere fase gezien. Nu hij af is....Super mooi geworden.
Groetjes van ma

Liberta zei

Sterkte morgen met de begrafenis en voor later voor jou en je familie. Zal aan je denken.
Je kaartje is heel mooi geworden.

Liefs, Lieb

Christine zei

Prachtig kaartje! Dat modelletje blijft leuk!
Veel sterkte met het verlies van je oom!
Liefs
Christine

Karin zei

Hello Sandra,
Ik wens jou en je familie veel sterkte voor morgen.
Groetjes,
Karin
Ps: Je kaartje is prachtig hoor.

GerJanne zei

Hoi San,

nou, dat is geen leuk bericht van je oom. Dan kan ik me voorstellen dat je niet gereageerd hebt de afgelopen week.
Je kaart is erg leuk en mooi at ik nu precies kan zien hoe een easelkaart in elkaar zit! Heel mooi gedaan!
Groetjes en morgen sterkte gewenst!

GerJanne

Durvina zei

Gecondoleerd met het verlies van je oom.

Dit kaartje is erg schattig en kleurrijk.

groetjes, Durvina

Inge zei

Het is een mooi kaartje geworden.

Sterkte deze dagen.

Groetjes van Inge

jolanda zei

heel mooi kleurrijk kaartje

Anoniem zei

Lieve dames,
hartelijk dank voor jullie lieve woorden.
Het helpt om deze moeilijke tijd door te komen.
Nogmaals dank.
Groetjes van Annie R.(moeder van Sandra)