Volgers

zaterdag 23 juni 2012

40 jaar getrouwd...


Vandaag is het feest!
40 jaar geleden gaven mijn ouders elkaar het "JA"-woord...

Vandaag géven ze ook een feest!
Met heel veel dierbaren staan we stil bij dit heugelijke feit en vieren we het uitbundig.
(En een mijlpaal is het zeker tegenwoordig!)

Ik ben dus ook supertrots op mijn ouders, vandaar dat ik ze ook even in het zonnetje zet.

Lieve pap en mam, van harte met jullie trouwdag en ik hoop dat er nog heel veel jaren bijkomen, 
met veel liefde, geluk en gezondheid.


Liefs en dikke kus, San




(p.s.: lieve volgers, zoals jullie zullen begrijpen, zal ik niet veel online zijn dit weekend. Ik zal dus ook niet reageren op jullie creaties en ook geen nieuwe kaart posten. Dinsdag zal ik de kaart posten die ik voor mijn ouders gemaakt heb. :-D Nog even geduld nog! )

15 opmerkingen:

Anneke. zei

Hartelijk gefeliciteerd, Sandra en natuurlijk je ouder ook. Zoals je al zegt, het is zeker een mijpaal. Heel vel plezier en dat het een leuk feest mag worden.
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Oooh gefeliciteerd aan je ouders! Wat een leuke foto :-)
Veel plezier dit weekend! xxx

martina's kaartjes zei

wow, 40 jaar is niet niks ! een dikke proficiat !
grtjs, martina
x

Lia zei

Wow 40 jaar maar liefst, super, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag,
groetjes Lia

Joke zei

Hartelijk gefeliciteerd met je ouders en heel fijn weekend.Groetjes Joke

Anreda zei

Gefeliciteerd ! Een hele fijne dag gewenst...
Groetjes, Anreda

Charlotte zei

40 jaar getrouwd! Dat verdiend zeker en vast een groot feest! Veel plezier dit weekend!
G.
Charlotte

Saskia zei

Hoi, gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders. Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd. Ik wens jullie allemaal
Een mooie dag toe met veel zon en wat vlinders die langskomen. Geniet er van.
Liefs Saskia

Liberta zei

zeker een mijlpaal, tegenwoordig is het uniek 40 jaar. Ik wens jou en je dierbaren een hele fijne dag deze heugelijke dag en nog van harte had het ook al gezien op fb.

Liefs, Lieb

Glenda de Heide zei

Van harte gefeliciteerd met het 40-jarige huwelijk van je ouders. Dat is niet niks zeg.

Een fijn weekend toegewenst.

Veel liefs Glenda

Scrapcreaties Mirande zei

Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad. Het weer was in ieder geval goed.
Groetjes Mirande

Anoniem zei

Lieve Sandra en alle andere dames,
Hartelijk bedankt voor jullie feliciaties en lieve reacties.
We hebben een hele fijne dag en avond gehad, samen met allen die ons lief en dierbaar zijn.
We hebben weer nieuwe herinneringen gemaakt.
xxx
van Johan en Annie
(The happy couple)

Grietje Jansen zei

Mooie rouwfoto hebben je ouders zeg.

Grietje

Grietje Jansen zei

oh oh, zo in de gauwigheid leek het me dat ik de t van trouw heb vergeten te typen.
kan dit helaas niet meer ongedaan maken want zag het op het momnet dat ik al op enter drukte.
Het spijt me vreselijk als dat zo is, want dan staat er wel iets heel ander......
Sorry.
Verwijder dan mijn berichtje maar.

Grietej

SandraW zei

Ik heb ze toch allebei laten staan, Grietje.
Ik ben gelukkig niet zo moeilijk!
;-)
Het is je vergeven.

Liefs, San