Volgers

donderdag 7 juni 2012

Birthday Wishes


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn oom.
En een mannenkaart vind ik zo vreselijk moeilijk om te maken...
(zoals ws. velen onder ons)
Maar ik vind wel dat ik er in geslaagd ben!
Al zeg ik het zelf, hahaha!

Cardstock is kant-en-klaar linnenkarton in de kleur donkerbruin.
Designpapier is vast wel van een bekend merk, maar ik heb de spullen zo niet bij de hand om het na te kijken.
;-)


Het afdrukje is een auto van Magnolia en zoals altijd ingekleurd met mijn Copics.

Blauw: BG78-BG75-BG73
Bruin: E27-E31
Grijs: C7-C3
Geel: Y21
Rood: R35
Raam/spiegel: BG000


Tekst is van Stampin' Up
en de brads uit eigen voorraad, net als het lint.


Dank jullie wel voor alle bezoekjes en leuke reacties op mijn vorige berichten!
Ik waardeer het heel erg!

Ik wens jullie een hele fijne dag en hopelijk laat het zonnetje zich vandaag nog even zien.

Liefs, San

13 opmerkingen:

Marjan zei

Dat is een hele leuke mannenkaart !!
Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes, Marjan

Liberta zei

Het is een hartstikke leuke mannenkaart en je oom is hier zeker heel verheugd mee. Had hem ook al gezien op FB. Super hoor.

Liefs, Lieb

Erna zei

leuk kaartje!

carol zei

Hoi sandra

Dit is een leuke rustige kaart geworden
Ik zie de kleuren die ik ook meestal voor een mannenkaaart gebruik

groetjes Carol

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een geweldig leuke en toch stoere mannenkaart en ook ik vind dit altijd moeilijke kaarten maar jou is het prachtig gelukt:-))
groetjes van corry

Lia zei

lekker stoer is je mannen kaart, mooi ingekleurd, goed geslaagd hoor,
groetjes Lia

Christine zei

Een geslaagde mannenkaart Sandra en wat heb je dit mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wauw, wat mooi ingkleurd ! heel erg geslaagde kaart
grtjs, martina
x

Margo zei

Superleuk kaartje, zeker en vast geslaagd !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi Sandra,

ik vind je kaart helemaal geslaagd!! Het papier, het mooi ingekleurde afdrukje en de 'spijkers' in de hoeken. En mannenkaarten, ja soms is dat inderdaad heel moeilijk. Maar niet alle mannen zijn alleen maar stoer!
Groetjes,

GerJanne

Wenda zei

Super kaart is het geworden Sandra blijft inderdaat moeilijk een mannen kaart maar ja ze zijn ook jarig he.

Liefs Wenda

Karen Howard zei

Sandra, this is FABULOUS!!! Love, love your coloring of the car! Hope you had a great weekend! Hugs, Karen

Grietje Jansen zei

Hihi, wat een leuke auto!!!
Leuke kaart.

Grietje