Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Blogcandy!!!


Het is weer tijd voor een blogcandy!
Om meerdere redenen:

1. Mijn blog bestaat 27 juli  alweer 2 jaar.
2. Ik heb meer dan 100 volgers.
3. En meer dan 20.000 bezoekjes gehad.

Reden voor een feestje en ik wil jullie graag laten meedelen in de feestvreugde.

Deze keer een verrassingscandy, maar zoals jullie van me gewend zijn, zal het niet bij een enkel stempeltje blijven.
:-D



Dus wil je deze candy winnen, heb ik een paar voorwaarden waar je aan moet voldoen:

-Volger zijn of worden
-De afbeelding in je sidebar plaatsen met een link naar mijn blog
-Een reactie achterlaten bij dit bericht

Lijkt me niet zo moeilijk.
;-)



De winnaar maak ik 1 augustus bekend!
Tot zolang blijft dit bericht bovenaan staan.

Veel succes!

Liefs, San

34 opmerkingen:

Marjan zei

Hoi San,

Ik ben dol op verrassingen !!
En zeker op 1 augustus (mijn verjaardag)
Dus ik doe graag mee.

Groetjes, Marjan

Anreda zei

Hoi,

Wat een fantastische resultaten ! Je maakt dan ook zeer mooie creaties (jalours op !)
Ik doe heel graag mee aan je fantastische candy...
Groetjes, Anreda

corry'kaart zei

hoi sandra
nou ik hou wel van verrassingen:-)) dus zal het gauw gaan plaatsen op mijn blog en het is heerlijk om naar je creaties te kijken
groetjes van corry

Mieke zei

Leuk! Ik hou van verrassingen :-D Ik doe graag mee en heb de candy in mijn sidebar gezet. xx

Crejabeja zei

Leuke verrassing Candy, ik waag een gokje en doe mee...
Wens iedereen succes toe!!!

Groet Crejabeja

GerJanne zei

Ha San,

wat leuk zeg, alweer een candy!!
Ik doe natuurlijk hele graag mee, want ik ben gek op verrassingen!

Groetjes,
GerJanne

Wil zei

Wat een prestatie zeg! Bijna 2 jaar een blog en dan zoooo veeeel bezoekers gehad! Gefeliciteerd hoor! Ik doe graag mee met de candy :) Laat me graag verrassen.

groetjes, Wil

Saskia zei

Hoi,
Wat leuk weer een candy, maar nog leuker de reden waarom. Alweer bijna 2 jaar een blog en veel volgers en bezoekjes verder. Ik zal de afbeelding in mijn sitebar zetten. Volger ben ik al lang.
Groetjes Saskia

Charlotte zei

Hoi Sandra! Volger van je blog ben ik al een hele tijd. Geweldig zeg! 2 jaar bloggen! Proficiat! Ik waag graag mijn kans voor je candy
Groetjes,
Charlotte
ps: ik verloot een candy voor mijn eerst blogverjaardag!

Joke zei

Hallo Sandra Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden,gelijk bij jou even gekeken en ook jij maakt schitterende kaartjes en ik zie ook nog dat je bijna twee jaar in blogland zit en daarvoor een candy weggeeft nou dan doe ik ook graag mee groetjes Joke

Renate zei

Wat leuk Sandra, een verrassingscandy!! Heb gelijk even op je blog gekeken!! Ziet er goed uit! Ik doe graag mee aan je candy.

Groetjes, Renate

Glenda de Heide zei

Hoi Sandra,

Wat ontzettend leuk zeg. Ik hou wel van een verrassing, dus ik doe lekker mee. Volger was ik al en je candy staat in mijn sidebar.

Veel liefs Glenda

Katootje55 zei

Hallo Sandra, Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Leuk, dat je een verrassing ter ere van je 2-jarig blogbestaan weggeeft... Graag wil ik een gokje wagen.
Je cadeautje komt in mijn sidebar en volger was ik al een tijdje. Op naar nog meer volgers!!

Groetjes,
Toos

Katootje55 zei

Hallo Sandra,

Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van jouw blog en het grote aantal bezoekers, dat de weg naar jouw creaties gevonden heeft...Op naar nóg meer bezoekers!! Leuk, dat je er een verrassingscandy aan vast koppelt. Bedankt!!! Graag wil ik een gokje wagen. Je cadeautje staat al in mijn sidebar en volger ben ik al een tijdje.

Groetjes,
Toos

Katootje55 zei

Hoi Sandra,

1 reactie lijkt me wel genoeg... Ik dacht, dat er iets mis was gegaan. sorry!

Groetjes,
Toos

jolanda zei

Alvast gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog en het aantal volgers.
Leuk om een verrassingscandy te doen.
Wie houd er nml. nou niet van leuke verrassingen.
Wil graag een kansje wagen

Esmeralda zei

Tuurlijk wil ik ook verrast worden...
Heel graag maak ik ook kans op deze verrassing !
Alvast gefeliciteerd met het 2 jarige bestaan en de vele volgers ! Ik ben er nu ook 1...

Groetjes,
Esmeralda.

Sandra Martens zei

Hoi Sandra (naamgenootje!),

Heel leuk deze candy, en leuk dat het een verrassing is, want dan kan het echt van alles zijn!
Gefeliciteerd met zoveel volgers (je hebt er weer eentje bij hoor :D) en je 2-jarig bestaan.
Dat er nog maar veel volgers bij zullen komen!

Groetjes Sandra

Lotte zei

Hey Sandra,

Heb net wat op je blog rondgeneusd, en ja wadde ik hou van je stijl ik ben dan ook meteen volger van je geworden ook staat de candy op de sitebar.

Als jij even zin hebt kom je ook eens mijn blog bezoeken aub.

Groetjes Lotte

Grietje Jansen zei

He hallo Sandra,

Via het kleurenkaartenteam kwam ik op jou blog terecht.
En val meteen met mijn neus in de boter voor jou leuke candy.
Zoals je kunt zien ben ik volger geworden en ik heb je kadootje in mijn sitebar gezet.
Verder wil ik je natuurlijk feliciteren en verder nog veel succes wensen.
Tot 4 augustus zijn wij op vakantie, dus zal ik daarna pas de uitslag lezen.

Groetjes Grietje

Ans S. zei

Ik hou wel van verrassingen, dus wil graag een gokje wagen.
Gefeliciteerd met het 2jarig bestaan van je blog.
Ben volger geworden.

Groetjes Ans

n@tie zei

Gefeliciteerd met al je verjaardagen.
Je staat op mijn site-bar.
Dank je voor de kans om je Candy te winnen.
Groetjes,
Nettie

www.nettie53.blogspot.com

Yvonne van Bruggen zei

Wat leuk dat je een candy weggeeft! Ik waag een gokje..
Ik zal de afbeelding in mijn sidebar zetten!
Groetjes, Yvonne

carol zei

Hoi sandra

inderdaad de voorwaarden om kans te maken op je candy zijn niet zo moeilijk
spannend wat er in gaat zitten

Groetjes carol
creapleeg

Sonia zei

Hi Sandra,nice to meet you,I'm your new follower!I found your beautiful blog while leaving comments on my friends blogs:)
Thanks for the chanc eto win!
Hugs,
Sonia
(If you visit my blog I'll very happy)

Riti zei

Hi Sandra,
I'm your Brand New Follower here. I found your Blog through Rosalee's Blog & I'm so happy to be here. I'd love to win the candy u're giving away!!
Thanks for the chance.
I've posted about the candy with a pic on the side bar of my Blog.

Hugs,
Riti :o)
alilpieceofheaven17.blogspot.in

Lia zei

Ik ben dol op verrassingen en ga je candy meteen in mijn sidebar zetten! Ik waag graag een poging.
Veel succes verder met je mooie blog,
Lia

chantal zei

proficiat wat gaat de tijd vooruit hé.
Ik hou van verassingen dus doe graag mee.
liefs Chantal

wendy_liefde_is zei

Wat leuk een candy....
ik ben gisteren mijn eigen blog begonnen en ga nu uitzoeken hoe ik de candy in mijn side-bar krijg....
ik hoop dat het me lukt

liefs
wendy

Joke zei

Nou Sandra heb ik helemaal je Candy over het hoofd gezien dus ik ga het gauw op mijn blog zetten want ik hou wel van verrassingen.Groetjes Joke

Regena zei

Super Candy!! I love surprises..thanks for sharing..linked u on my sidebar
Hugs Regena

Angel zei

Super leuk! verassingen zijn altijd leuk toch? ;) Liefs Angel

Johanna Visser zei

Gefeliciteerd met het twee jarig bestaan van je blog. Ik geniet altijd erg van je mooie creaties. Freubelverrassingen zijn altijd leuk, dus laat ik eens een gokje wagen. Bedankt voor de kans om leuke freubelspulletjes te winnen.

Liefs Johanna

A Casa di Ale zei

CIAO SANDRA, PENSO DI ESSERE L'ULTIMA E SPERO DI ESSERE ANCORA IN TEMPO EVENTUALMENTE GRAZIE DELLA POSSIBILITA'

CIAO DA ALE