Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Celebrate


Bij een geboorte hoort ook een kaartje voor de opa en oma, vind ik.
Dus deze kaart is gemaakt voor de ouders van Nathalie, 2 schatten van mensen met een warm en open hart.

Cardstock is van Stampin' Up en heet Pool Party (1 van mijn favoriete kleuren!)
De grijze ster heb ik uitgesneden met de BigShot en is de kleur Basic Gray (SU cardstock).
De witte doily is ook van Stampin' Up en 1 van mijn nieuwste aanwinsten.
Geeft de kaart wat meer "body", vind ik.


Het afdrukje is een gekregen Me to You beertje, gekleurd met markers van SU en 1 Copic.
Te weten: Pool Party en Basic Gray en C3


De tekst is ook van SU en is na het stempelen ingekleurd met dezelfde kleuren markers als het beertje.


Daarna de kaart afgewerkt met brads met een ster erop (ook weer SU, hahaha!).

Al met al een mooie kaart, niet te druk maar wel mooi op elkaar afgestemd.
Ik ben er tevreden over, wat vinden jullie???

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

p.s. hou mijn blog in de gaten, binnenkort komt er weer een candy aan!!!

9 opmerkingen:

Zo-Wie-Zo zei

Hoi Sandra! Prachtig kaartje geworden
groetjes Willie

Margo zei

Supermooie kaart en die materialen van Su zijn zo leuk he, inderdaad allemaal lekker op elkaar afgestemd !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke kaart en zeker om iets te vieren want het is toch heerlijk om opa en oma te zijn/worden!
groetjes van corry

chantal zei

een prachtige kaart waar alles aan matcht!
liefs Chantal

GerJanne zei

Hoi San,

wat een mooie kaart met prachtige kleuren!
Leuk dat je ze ook in de letters laat terugkomen. EN alles is zo mooi op elkaar afgestemd tot aan de brads toe!
Zullen de kersverse opa en oma wel blij van worden!

GerJanne

Christine zei

Mooie kleurencombi en die beertjes zijn zo schattig!
Liefs
Christine

ScrappyDoo zei

Wat lief een kaartje voor oma en opa. Leuk dat je mee doet met de give away bij MCSC.

manuela zei

wat een mooie kaart met prachtige kleuren!en die beertjes zijn zo schattig!

liefs Manuela

Glenda de Heide zei

Dit is ook al zo'n leuk kaartje.

veel liefs Glenda