Volgers

dinsdag 19 juni 2012

Een award...


Vandaag een "sunshine award" gekregen van Wil!
Dank je wel, meid!
Doet me goed dat er ook op deze manier waardering wordt gegeven aan mijn blog.

Bij deze award horen 10 vragen die ik moet beantwoorden.
Ik ga mijn best er eens op doen, hahaha!

1. Wat is je favoriete dier?
Een hond.

2. Wat is je favoriete getal?
5, mijn geluksgetal

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drankje?
Thee, ben een echte thee-leut.

4. Facebook of Twitter?
Facebook, kan en wil niet alles van iedereen volgen. 
Ben al druk zat om FB een beetje bij te houden tussen de bedrijven door.
:-D

5. Wat is je passie?
Mijn gezin en mijn hobby

6. Krijgen of geven?
Krijgen is altijd leuk, maar ik geef liever aan anderen.

7. Wat is je favoriete patroon?
Ik heb niet echt een patroon, maar een gewone 13,5x13,5 cm kaart ben ik het meest blij mee.
Daar kan ik echt mijn creatieve uitspattingen op kwijt.

8. Wat is je favoriete dag van de week?
De zaterdag, dan hebben we vaak een lekker dagje met zijn vieren thuis. Beetje boodschappen doen en lekker rommelen in huis. Heerlijk!

9. Wat is je favoriete bloem?
Lelietjes-van-dalen

10. Wat is je favoriete land?
Frankrijk, heb ik leuke herinneringen aan.

En dan is het ook nog de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan andere bloggers...
En dat maakt het krijgen van een award nu net het moeilijkste...
*zucht*

Alle blogs die ik volg zijn leuk, dus om daar nu een keuze uit te maken......
In willekeurige volgorde:


Dames, het is jullie van harte gegund!
En met de rest ben ik net zo blij!
(blijft moeilijk om te kiezen...)

Fijne avond nog!

Liefs, San

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hallo Sandra,

leuk om iets meer over je te lezen.
Heb je een mail gestuurd!
GerJanne

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marjan zei

Hoi Sandra,

Lief dat je de award aan mij geeft.
Ik wil m graag op mijn blog zetten. Maar heb wat moeite met het doorgeven.
Vorige week heb ik ook al een award gekregen en merk dat veel mensen er niet aan mee willen doen. Het is natuurlijk ook eigenlijk een verkapte kettingbrief en daar hou ik ook niet zo van.
Maar het is voor mijn volgers misschien ook wel leuk om iets meer over mij te weten te komen. Dus als je het goed vindt zet ik m wel op mijn blog, maar geef m niet door.

Groetjes, Marjan

Joke zei

Hallo Sandra
Wat leuk om wat van je zelf te lezen endat je mij heb genomineerd voor de Award ik voel me heel erg vereerd.Ik kom namelijk nog maar net kijken in blog land.Hartstikke lief van je .Lieve groetjes Joke

Mieke zei

Inderdaad leuk om zo wat andere dingen te weten te komen :-))

SandraW zei

Begrijpelijk, Marjan! Je bent ook tot niets verplicht, vind ik!