Volgers

woensdag 13 juni 2012

For You


Vandaag doe ik voor het eerst mee met de challenge van Mi Cas es Su Cas
Een "Clean And Simple" kaart met regenboogkleuren.

Aangezien ik laatst bij een candy dit mooie lint heb gewonnen, heb ik de rest van de kleuren er op aangepast.


Deze stempel is van Stampin' Up en heb ik ingekleurd met de markers van SU, te weten:
Island Indigo
Bashful Bleu
Real Red
Lucky Limeade
Daffodil Delight 
Blush Blossom


Het merk van de vlinderstempel weet ik zo 1-2-3 niet meer, maar ik heb hiervoor dezelfde markers gebruikt als hierboven.

En aangezien het een "CAS"-kaart is, ben ik al klaar.
Zowel met maken was ik snel klaar, als met dit bericht, hahaha!
:-D



Ik wens jullie een fijne wedstrijd vanavond en hopelijk kan Oranje een overwinning in zijn boekje bijschrijven.


Duimen jullie mee???

Liefs, San

15 opmerkingen:

hennie zei

Erg leuk Sandra, wat een uitdaging!
Ik denk dat ik toch ook nog probeer om mee te doen, maar of dat lukt weet ik niet.
Ik heb wel een leuk bericht voor de Give Away gemaakt.
Kijk maar op:
http://hensmade.blogspot.nl/2012/06/fanclub-give-away.html
Lieve groetjes hennie.

Yvonne van Bruggen zei

Ik ga heel hard duimen... Je kaartje is echt heel erg leuk!!! Succes met de challenge!
Groetjes, Yvonne

Mieke zei

Heel leuk dat lint in combinatie met de vlindertjes. De stempel is ook mooi. Leuke kaart! Dank je wel om mee te doen met MCSC!

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een leuke kaart met die frisse kleuren,ziet er erg mooi uit!!
groetjes van corry

Margo zei

Erg leuk SU-kaartje !
Liefs
Margo

ScrappyDoo zei

Lekker kleurrijk geheel. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

martina's kaartjes zei

leuke eenvoudige kaart !
grtjs, martina
x

Anneke. zei

Het mag dan clean and simple zijn , ik vind hem prachtig! Enn uuuhh, haal de was maar van de lijn ;).
Groetjes Anneke.

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje!
Laten we duimen op een overwinning zondag!
Groetjes Sjoukje

Christine zei

Tof gedaan Sandra! Leuk dat je deelneemt aan de challenge van MCSC!
Liefs
Christine

Wil zei

Heel leuk kaartje Sandra. Dat zo iets simpels toch heel leuk kan zijn he?!
Nou.. mn duimen hebben de eerste helft nog een beetje gedraaid, maar daarna moesten ze het zelf maar uitzoeken hoor. En ik heb zo'n idee dat ze nog steeds niet gevonden hebben wat ze eigenlijk zoeken haha

groetjes, Wil

Marlieke zei

Wat zijn die vlinders leuk zeg. Leuk kaartje heb je weten te maken. Dank je wel voor je deelname aan MCSC.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Geweldig leuk lint heb je gebruikt! Bedankt voor je deelname aan MCSC! Liefs LIanne

GerJanne zei

ha San,

wat een mooie kaart! EN ja, als je het idee hebt voor een CAS-kaart, kun je zo maar klaar zijn. Ik heb dat ook wel ens , maar soms kost het voorwerk nog meer tijd dan het maken. En dan bedoel ik het idee krijgen en uitwerken.
Leuk dat lint, zeg! ik denk nog over een kaartje voor deze challenge.

Groetjes en ik duim voor zondagavond!

GerJanne

Charlotte zei

Super CASkaartje Sandra! Lekker vrolijke kaart met al die verschillende vlinders! De stampin'up stempel vind ik superleuk en past er goed bij!
Groetjes,
Charlotte
ps: leuk dat je meedoet aan mijn candy. Ik dacht eigenlijk ook al dat je volger bij me was hihi :)