Volgers

zaterdag 16 juni 2012

Happy Birthday


Vandaag een kaartje voor een lieve stempel(groep)- en FB-vriendin van me, Heidi, die gisteren jarig was en "18" is geworden.
:-D

Zij heeft een prachtig blog en maakt hele mooie kaarten.
Niet te vergelijken met mijn stijl van kaarten maken, maar ze zijn stuk voor stuk prachtig.
Ook hebben zij en haar man een webwinkel: StempelAtelier.
Neem maar eens een kijkje, het is echt de moeite waard.


De basis van de kaart die ik gemaakt heb is vanillekleurig kaartkarton met linnenstructuur.
De andere 2 stukken cardstock zijn van Stampin' Up, in de kleuren Rich Razzleberry en Whisper White.
Alle stempels zijn ook van Stampin' Up, net als het lint (Very Vanilla).

De kleuren inkt die ik gebruikt heb, zijn: 
Basic Gray
Rich Razzleberry
Basic Black
Barely Banana
(de vlinders zijn ingekleurd met markers, trouwens)






Ik wens jullie nog een fijn weekend toe met een gezellige vaderdag morgen, als het gevierd gaat worden.
Hier wel, ik heb hele mooie kado's voor Dirk gekocht en de kinderen hebben ook goed hun best gedaan om op school wat moois voor hun lieve papa te maken.!
;-)

Liefs, San




p.s. we houden hoop voor morgenavond, tóch?
Ik wel in ieder geval!!!
:-D




14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele mooe, stijlvolle kaart !zou ook voor een huwelijk kunnen dienen !
fijn weekend, grtjs, martina
x

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een mooie en rustige kaart maar wel heel stijlvol!
groetjes van corry

Wil zei

Ik vind het een heel mooie kaart Sandra. Leuk zo met die vlinders.

groetjes, Wil

Lia zei

Mooie chique kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

manuela zei

een hele mooe, stijlvolle kaart en Leuk zo met die vlinders.
en bedankt voor je lieve reactie op mijn berichtje

Liefs Manuela

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat een schitterende kaart zeg! Echt prachtig!!
Groetjes,

GerJanne

Anneke. zei

Prachtige kaart, Sandra! Vind hem heel stijvol.
Hang je de onderbroek ff weer aan de lijn. Misschien helpt het;)
Groetjes Anneke.

Christine zei

Deze vind ik prachtig Sandra! Volledig mijn ding!
Liefs
Christine

SandraW zei

Dacht ik al!
Leuk om te maken, denk dat er nog wel meer gaan volgen!
;-)

Liefs, San

SandraW zei

Zie Facebook, Anneke!
;-)

Karen Howard zei

Very sweet and elegant, LOVE it! Hugs, Karen

Margo zei

Erg leuke en stijlvolle kaart !
Liefs
Margo

Glenda de Heide zei

Erg mooi kaartje Sandra.

Veel liefs Glenda

Karen Howard zei

So sweet, this is really pretty! Hugs, Karen