Volgers

zondag 3 juni 2012

Mijn "neefje" Mika!


Vorige week maandag is de zoon van mijn "zwager/broer" Patrick en zijn vrouw Nathalie geboren.
Mika Andreas Dion

Patrick is de toenmalige vriend van mijn (helaas overleden) zusje Dianne.
Hij heeft na het ongeluk (bijna 8 jaar geleden alweer) gelukkig weer een nieuwe liefde gevonden en is nu een trotse vader!
Ik ben heel blij dat we na al die jaren nog steeds zo'n goed contact hebben gehouden samen en ze zijn me allebei heel erg dierbaar.
Patrick voelt echt als een soort broer voor me, vandaar dat ik Mika ook als mijn neefje beschouw.
Er is geen bloedband, maar wel een emotionele band en die is net zo sterk, zo niet sterker.
De doopnamen van Mika zijn trouwens de namen van de (helaas te vroeg) overleden eerste man van Nathalie en van mijn zusje Dianne. Heel speciaal, dus!


Vandaag zijn we "even" naar Limburg gereden om Patrick en Nathalie te feliciteren en natuurlijk om Mika te bewonderen en vast te houden.
Ook had ik een grote blauwe box gevuld met leuke kado's voor alle drie.


Een kaartje kon natuurlijk ook niet ontbreken:


Cardstock is van Stampin' Up (Whisper White en Pool Party)
De vlinder op de achtergrond is ook van Stampin'Up.


Het afdrukje is een Magnolia en ingekleurd met mijn Copics.

Huid: E530E51-E50
Haar: E27-E25
Groen: BG13-BG11-BG10
Kraft: E43


Het lint en Kraft papier zijn weer van Stampin' Up (Crumb Cake) en de voetjes-charm is van JaneCreative


Houten sterren komen uit de gewonnen candy van Saskia en vond ik er heel mooi bijpassen.
Roosjes komen uit eigen voorraad.


Het veiligheidsspeldje vond ik wel een leuk detail om het áf te maken.


Tenslotte dit kaartje.
Gemaakt door Marit met een beetje hulp van mij.
Ze wilde heel graag wat moois maken voor Mika en dat is goed gelukt!

We hebben heel erg genoten van deze ochtend en hopen nog veel van deze momenten mee te maken samen!
Mooie momenten moet je koesteren!!!

Fijne avond nog!

Liefs, San

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

wat bijzonder zeg!! En wat ontzettend fijn dat je zulk goed contact hebt kunnen houden! Zo waardevol zijn die emotionele banden! En dan maakt het niets uit of ern een bloedband is of niet.
Mooi kaartje voor de kleine Mika!

Liefs,

GerJanne

Christine zei

Wat een schattige baby! Heel leuk dat jullie zo'n nauwe band hebben na alles wat er is gebeurt! Ik zou zeggen geniet ervan Sandra! Je kaartje is prachtig en ook het kaartje van je dochtertje is een echt lieffie geworden!
Liefs
Christine

hennie zei

Wat een prachtig bericht Sandra!!!
Heel bijzonder hoe dingen kunnen gaan, ik snap dat Mika een bijzonder plaatsje in je hart heeft.
Fijn voor hem, heerlijk als je geliefd en gewenst bent.
Je kaartje is een juweeltje en Marit kan er ook al wat van.
Lieve groetjes hennie.

Scrapcreaties Mirande zei

Gefeliciteerd met de geboorte van Mika. Je hebt een superleuk kaartje gemaakt voor hem. En het kaartje van je dochter is ook al zooo mooi.Leuk hoor om te lezen dat jullie nog zo nauw met elkaar verbonden zijn. Heel bijzonder.
Groetjes Mirande

Margo zei

Wat prachtig en een hartverwarmend verhaal ! Geniet ervan !
Liefs
Margo

Jolanda zei

Wat een bijzonder verhaal. En wat een mooi mannetjes is Mika! Fijn dat jullie goed contact gehouden hebben, kun je lekker genieten van je kleine neefje!

Liefs,
Jolanda

www.noortje-design.blogspot.com

Saskia zei

Hoi, wat een bijzonder verhaal en wat kan ik me voorstellen dat je een hele bijzondere band met Mika hebt en hem als je neefje beschouwd.
Je hebt een prachtige box gemaakt en ook het kaartje van Marit is geweldig. Ik hoop dat jullie je neefje vaak mogen bewonderen.
Groetjes Saskia

Karen Howard zei

Super sweet baby card, love the cute charm! Hugs, Karen

Simone zei

Een bijzonder kaartje voor een bijzonder ventjr, van een bijzonder gezin! Geniet maar mooi... Kus.

Simone zei

Oh en typvouten kan ik niet verbeteren! Dan loopt mn Ipad vast.. Dus lees je er doorheen?