Volgers

maandag 25 juni 2012

So Happy for You


Een dagje eerder dan beloofd:
Het kaartje wat ik voor mijn ouders gemaakt heb voor hun 40-jarig huwelijk.
:-D

Cardstock is kant-en-klaar (gebroken wit met linnen structuur)
en de kleur achter de afbeelding is Almost Amethyst van Stampin' Up.
Met dezelfde kleur inkt zijn de stempels afgedrukt en ook de details aan de binnenkant.
(zie andere foto's)


De afdruk is gemaakt van gemaskerde Magnolia's en ingekleurd met mijn Copics:

Huid: E53-E51-E50
Haren bruid: E43-E42-E41
Haren bruidegom: YR14-YR12
Bloemen: R35-R32 / W00-BV02 / YG95
Jurk: W00-BV02
Pak: C9-C7-C5 / W00-BV02
Hekwerk: E23
Achtergrond: BG0000

Glimmende details zijn aangebracht met een paarse Spica-pen
en de kleuren die ik gebruikt heb, zijn gebaseerd op de trouwfoto van mijn ouders.


De roosjes komen uit eigen voorraad en heb ik aangepast aan de kleuren van het afdrukje.


Lint is van Stampin' Up (Very Vanilla)


Tekst is ook van Stampin' Up en heb ik uitgeponst (SU) en half onder het afdrukje geplakt.


Aan de binnenkant een hart achter het lint vastgemaakt, met op de achterkant het "kado" geschreven.
(waardebon voor een digitaal gemaakt fotoalbum)
Hartenstans van Cheery Lynn gebruikt, knoopje van Boekenvoordeel 
en paperclip heb ik ooit een keer gekregen.


De wens heb ik ook mooi versierd.
De vlinder rand is een nestabilitie en de vlinders zijn van een stans van Stampin' Up.


En ook de achterkant is versierd.
Vlinders van Stampin' Up en natuurlijk mijn eigen naamstempel.
;-)

Deze kaart heeft me 3 avonden "gekost", maar de tijd meer dan waard.
Ik vind het nog steeds heel bijzonder dat mijn ouders zo lang getrouwd zijn en ik ben supertrots op ze!

Dikke kus voor jullie, pa en ma!
XXX


En ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefs, San

(p.s. vergeten jullie mijn candy niet?)

5 opmerkingen:

Christine zei

Prachtig gedaan Sandra! Een dikke proficiat aan je ouders en ze zullen trots zijn met zo'n mooie, zelfgemaakte kaart van hun dochter!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Ook via deze "weg" bedankt voor je lieve kaart, Sandra.
Wij zijn ook supertrots op jou en houden heel veel van jou.
Dikke knfs en kus van pa en ma

corry'kaart zei

hoi sandra
als eerste natuurlijk een felicitatie aan je ouders en ook aan jou:-)) en deze kaart geeft precies weer waar ie voor bedoeld is,erg mooi en romantisch!
groetjes van corry

Lia zei

Wat een prachtige kaart is het geworden, geweldig leuk,
groetjes Lia

Joke zei

Schitterend Sandra wat een mooie kaart en zo mooi van kleuren.Ook nog een keer gefeliciteerd et je ouders.Lieve groetjes van Joke