Volgers

dinsdag 3 juli 2012

9 jaar geleden...


...gaven Dirk en ik elkaar het "JA"-woord...

Tijd voor taart vanavond!
:-D

Binnenkort zal ik weer een kaart posten, hoop er van de week weer tijd voor te hebben.
En ook om weer te reageren op jullie creaties, is er helaas niet van gekomen de laatste dagen.
Net een blok nachten achter de rug, dus zometeen nog even een paar uur slapen.

Vanavond komt er een vriendin van me freubelen, gezellig!
Nog weinig ervaring met kaarten maken, maar wel heel erg geïnteresseerd.
Dus ik ga vanavond een privé workshop geven, hahaha!
Gaat goedkomen!

Én nog een warm welkom trouwens aan mijn nieuwe volgers, gezellig dat jullie er zijn 
en ik hoop dat ik jullie wat inspiratie kan bieden.
:-D

Ik wens jullie nog een fijne dag toe en tot snel!!!

Liefs, San

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

heb je net gemaild! Als ik het geweten had dat het vandaag jullie trouwdag is had ik je gefeliciteerd. Dus nu maar even onder de prachtige foto! Van harte gefeliciteerd met deze dag!! Geniet ervan, vanavond met de taart en de vriendin erbij!

GerJanne

Mieke zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag! En veel plezier straks met het freubelen. Zal zeker gezellig worden! Benieuwd welke creaties er uit voort zullen komen ;-)

Anreda zei

Gefeliciteerd !!
Groetjes, Anreda

Ingrid zei

Van harte gefeliciteerd, maar er een leuke dag van, aan het weer ligt het in ieder geval niet.
Groetjes Ingrid

Charlotte zei

Van harte proficiat met jullie 9e huwelijksverjaardag Sandra!
G.
Charlotte

corry'kaart zei

hoi sandra
van harte gefeliciteerd met je 9-jarig jubileum:-)) en lekker gaan genieten van een gezellige avond en lekkere taart!
groetjes van corry

Joke zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en een hele gezellige avond met knutselen en taart eten.Groetjes Joke

Wil zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 9 jarig huwelijk! Ik ben reuze benieuwd wat jullie vanavond weer gaan knutselen :)

Christine zei

Gefeliciteerd!! Hopelijk hadden jullie een gezellige dag!
Liefs
Christine

Annie zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.