Volgers

vrijdag 20 juli 2012

Even wat van me laten horen...


Even een berichtje om jullie te laten weten
dat ik jullie niet ben vergeten...

We genieten van onze laatste dagen op de camping en gaan dinsdagavond weer terug naar ons eigen huis.
Daarna hoop ik weer tijd te hebben om jullie wat moois te laten zien, want ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten.
Ik ben ondertussen met kaart nummer 4 bezig en die hoop ik vanavond af te krijgen.
Helaas kan ik niets plaatsen hier, we zijn het kabeltje vergeten om de foto's van de camera af te halen...
Het kan niet altijd meezitten, nietwaar?
;-)

We zitten in het zuiden des lands en hebben nu 2 heerlijke dagen achter de rug met meer zon dan we de afgelopen anderhalve week gehad hebben.
Wat heeft het veel en hard geregend, zeg!
Ons voornemen voor volgend jaar:
Frankrijk of Duitsland!
We zijn het goed zat, al die nattigheid.

Daarom genieten we volop van de afgelopen en komende dagen, we hebben nog zat leuke dingen op de planning staan.

Volgende week zal ik wat foto's op het blog plaatsen om een leuke impressie van deze weken te geven en wat we zoal gezien en gedaan hebben.

Helaas begint het weer te regenen hier, maar we zitten droog in de tent.
Kids op bed en de avond nog voor ons.
Na de thee ga ik weer aan de slag met mijn kaart en morgen komen mijn ouders gezellig een dagje op bezoek.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot snel!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Anneke. zei

Misschien hebben jullie het weekend nog mooi weer, Sandra! Zie je creaties wel verschijnen. Nog veel plezier de laatste paar daagjes.
Groetjes Anneke.

corry'kaart zei

hoi sandra
ja triest al die regen maar gelukkig komen er mooie zonnige dagen aan dus kan je nog wat genieten en ik word wel erg nieuwsgierig met wat je gemaakt hebt:-))
nog fijne zonnige dagen en groetjes van corry

Ingrid zei

Kan het me voorstellen dat je volgend jaar naar het buitenland wil, wat een drama hier dat weer. Heb zelfs van de week de verwarming even aangezet, voor de kou en vocht het huis uit te krijgen. Zal voor je duimen dat jullie nog een paar dagen zon en warmte krijgen.
Groetjes Ingrid

Saskia zei

Hoi, wat jammer van de regen. Ook hier in Frankrijk regent het echter. Wij hebben wel meer mooi weer gehad dan in Nederland, maar ook veel regen. Maar ja ach in de tent is het droog, al is het er wel koud.
Hoop dat je je kaartje af krijgt en ben benieuwd naar wat je hebt geshopt in het zuiden van ons land, want in Frankrijk hoef je niet te zijn voor de knutselspullen. Ten minste niet hier. Zag vandaag wat in de supermarkt, maar was duur en niet echt geweldig.
Nog een paar fijne dagen toegewenst.
Groetjes Saskia

Mieke zei

Geniet nog van de laatste dagen! Hopelijk wordt het in augustus ook beter weer bij ons... :-)

Wil zei

Sandra, jullie hebben het zeker niet getroffen hoor (en met jullie zoveel mensen die in Nederland vakantie hebben) maar geniet nog even de komende dagen! Ben benieuwd naar wat je allemaal gemaakt hebt.

groetjes, Wil

Joke zei

Hoi Sandra
Er is nog hoop er komt mooi weer aan dus blijven genieten van het camping gevoel.Wij hebben ook veel regen gehad maar toch ook veel gezien.Groetjes en nog een fijne week.Groetjes Joke

GerJanne zei

Hoi San!!
Hier is wifi, maar het bereik niet altijd even optimaal.
Wij zitten tegen de Spaanse grens.
Past het geheugenkaartje van je camera niet in je laptop?? Of heb je een Ipad?
Geniet van de laatste dagen, het wordt of is mooi weer in Nederland. Na de vakantie hoor je van me hoor!!

GerJanne

Anita Meijer zei

Hoi Sandra via Martina haar blog ben ik bij jou terecht gekomen, wat jammer dat jullie het niet getroffen hebben met het weer. Balen. Maar gelukkig is het wel nu mooi weer. Ik heb even rondgeneusd bij je, en wat maak jij leuke dingen zeg, ben meteen volger geworden.
Groetjes van Anita