Volgers

maandag 30 juli 2012

For You


Mijn tweede post van vandaag is een kaart met een prachtige digi van 
Saturated Canary, heel knap getekend door Krista Smith.
Ik ben dol op deze digi's, omdat ze zo mooi ingekleurd kunnen worden. 
Ideaal oefenmateriaal dus!

Deze digi heeft ze speciaal gemaakt voor de club van Tiets:
"Kaarten maken met Tiets" (link staat op haar blog), vanwege het 8-jarig bestaan ervan.

De kaart die ik ermee gemaakt heb is gemaakt met kant-en-klaar wit cardstock met daarop designpapier van Stampin' Up


Ik heb de digi ingekleurd met de volgende bijpassende Copics:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E27-E25-E23
Groen: YG23-YG11
Blauw: B12-BG000-BG0000
Paars: BV02
Roze: RV04-RV21
Grijs: C5-C1

De groene "takjes" bovenaan het afdrukje komen van een vintage stempel van Stampin' Up en ik heb de kleur Lucky Limeade gebruikt.
De brads en bloemkernen komen uit eigen voorraad.


De tekst is wederom van Stampin' Up en ook hier is de vintage stempel weer gebruikt.
Wit lint komt bij Groenrijk vandaan en het groene is weer van Stampin' Up.
De vlinder-charm is van Jane Creative.

De pearls zijn trouwens ook van SU.
(het wordt bijna saai, hahaha!)

Persoonlijk ben ik heel erg tevreden over deze kaart, en vreselijk benieuwd naar jullie reacties!
Ik lees ze altijd met veel plezier en waardeer jullie berichten heel erg!
Zonder jullie zou mijn blog, mijn blog niet zijn!

Ik hoop binnenkort weer meer tijd voor JULLIE te hebben, dus jullie blogs een bezoekje te brengen en te reageren.
Maar ja, vakantietijd betekend ook minder tijd voor "blogland", 
ook als ik (zoals nu) weer aan het werk ben...

Maar treur niet, ik vergeet jullie niet!

*dikke knipoog*


Fijne avond nog en tot de volgende keer!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Lia zei

Geweldige leuke kaart en wat heb je veel leuke spulletjes gekocht, kun je vast weer heel eventjes voorruit( knipoog )
groetjes Lia

Joke zei

Een mooie kaart Sandra.groetjes Joke

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Anneke. zei

Je mag ook tevreden zijn, Sandra! Je kaart is schitterend. Mooie vrolijk kleuren, heel mooi ingekleurd!
Groetjes Anneke.

Anita Meijer zei

Schitterend kaartje is het geworden Sandra, top. Mooi ingekleurd. Nog een fijne vakantie verder.
Groetjes van Anita

Wil zei

Wat een leuke kaart Sandra. Die digi is grappig zeg. Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Die groene kleur Lucky Limeade is mooi zeg!

groetjes, Wil