Volgers

donderdag 5 juli 2012

Happy new Baby en een tag voor de juffen


Een collega van mij is bevallen van een dochter, dus tijd voor een geboortekaartje!

De basis is wit cardstock, met daarop een stukje vellum wat ik met een embossingfolder door de BigShot heb gehaald.
Daarna de bloemen geaccentueerd met een sponsje, en inkt van Stampin' Up (Pool Party)


Het afdrukje is weer een Magnolia en die heb ik ingekleurd met mijn favoriete markers, de Copics!
Gebruikte kleuren:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren/schoenen: E27-E25-E23
Kleding: BG13-BG11-BG10
Bloem: YR14-YR12-YG95-C1


De tekst is ook van Stampin' Up, net als de vlinderstempel en het papier (Pool Party).


De roosjes heb ik wit gekocht, maar aangezet met een marker van SU (weer de kleur Pool Party)

Vandaag of morgen gaat de kaart op de post!


En dan nog een label wat ik gemaakt heb voor het afscheidskadootje voor de juffen.
Hoort er ook bij, elk schooljaar weer.

Beide kinderen zijn "over". 
Ruben gaat naar groep 4 en Marit naar groep 2.
Dus nieuwe meester/juf volgend schooljaar en ook afscheid van de juffen van dit jaar...


Label zelf is kant en klaar gesneden en alle materialen (stempels-lint-papier-parels) 
zijn van Stampin' Up

Kleuren: 
Chocolat Chip
Island Indigo


Hier nog 2 detailfoto's van het label.


De komende tijd zal ik ws. wat minder aanwezig zijn in "blogland", we hebben nl. bijna vakantie.
Vandaag hebben de kinderen hun laatste schooldag en morgen hebben wij onze laatste werkdag.
En dan is het.....


VAKANTIE!!!!


Heerlijk! Vreselijk veel zin in en zo aan toe...
De kinderen verheugen zich er ook heel erg op.

We gaan kamperen in het Brabantsche Land, dus mocht iemand in die buurt zin hebben om af te spreken, ik hou me aanbevolen, hahaha!
Mailen mag je me altijd!

Wel ga ik een bezoekje aan Scrap & More inplannen.
Ik heb nog wat "vulling" voor in mijn portemonnee gevonden, hahaha!
Dus komt helemaal goed met mij!

Wens ik jullie een hele fijne dag toe en hopelijk valt het mee met de regen vandaag.

Liefs, San

12 opmerkingen:

Joke zei

Hallo Sandra
Wat een schattig kaartje leuke details heb je erin verwerkt.Ook de tags zijn heel erg leuk en mooie kleuren.Heel veel plezier en een fijne vakantie.Groetjes Joke

Saskia zei

Hoi, wat een mooie kaart, prachtige tags. Mooi uitgevoerd allemaal.
Bijna vakantie heerlijk. Voor ons nog 1 ochtend werken en dan is het vakantie. Heerlijk.
Geniet van je vakantie. Ik ben niet in de buurt, maar veel plezier.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Leuk geboortekaartje, Sandra.
Vooral de ingekleurde roosjes, heel schattig.
Groetjes van ma

SandraW zei

Jammer, maar wie weet dat we elkaar ooit eens treffen!
Lijkt me leuk!

Liefs, San

Christine zei

Prachtig geboortekaartje Sandra en ook de tag is heel leuk! Geniet van je vakantie en een behouden thuiskomst!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje en de tag is super, de kleurtjes passen heel erg goed bij elkaar !
grtjs, martina
x

Wil zei

Wat een mooie kleuren voor dat geboorte kaartje Sandra. Leuk is die stempel he? De tags zijn ook erg leuk. Leuk om zo'n orgineel kadootje te geven. Fijne vakantie hoor! Geniet er maar lekker van.

groetjes, Wil

GerJanne zei

Hey San,

wat een leuke kaart heb je gemaakt met mooie kleuren! Heel lief!
En de tags voor de leerkrachten zijn ook erg leuk! Altijd druk op het laatst nog wat maken, he? Maar dat heb ik er altijd graag voor over. Ze hebben wel een groot gedeelte van de dag je kind onder hun hoede, he?

Groetjes,
GerJanne

Karen Howard zei

The tag is lovely and so is tilda! Love the image and your coloring, very beautiful!!! Hugs, Karen

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Wat een super lief kaartje. Echt heel mooi gedaan. Wat een leuk idee trouwens om de roosjes in te kleuren met wat Pool Party :) Geniet maar veel van je vakantie. Inky hugs, Pauline

Liberta zei

Hai San,

Een hele fijne vakantie en je tag en kaart zijn helemaal leuk geworden. Ik zit nu in Thailand is een eind van Brabant vandaan anders had ik zekers een bakkie komen doen.

Liefs,Lieb

Mieke zei

Wat een mooie kaart met mooie kleuren! En ook de tag vind ik prachtig!
Geniet van je welverdiende vakantie, veel plezier!