Volgers

donderdag 26 juli 2012

Happy New Baby


Wat een warmte weer, zeg...
Pfoe, ben maar even naar binnen gevlucht.

Volgens mij was het KleurenKaartTeam gisteren weer een succes!
Veel blogs waren blauw-limegroen gekleurd!

Vandaag heb ik een geboortekaartje op het program staan.
Een paar weken geleden is ons buurjongetje Jayden geboren en dat verdient natuurlijk een kaart.
Aangezien we op vakantie gingen, had ik geen tijd om een mooie kaart te maken en het is me teveel eer om er 1 te kopen als ikzelf wat kan maken.
Dus bij het inpakken van mijn knutselspul voor de vakantie heb ik er rekening mee gehouden om op vakantie aan de slag te kunnen voor de buurtjes.

Vanmiddag de kaart gegeven, dus nu kan ik hem op mijn blog zetten.

Cardstock is kant en klaar wit, met daarop designpapier van "Me to You", ideaal voor babykaarten.


Deze Magnolia's ingekleurd in zoveel mogelijk bijpassende kleuren en ik vind dat ik er aardig in geslaagd ben, ondanks dat ik niet alle Copics heb (denk dat ik er een stuk of 70 heb onderhand)
De gebruikte kleuren:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar blond: E43-E42-E41
Haar bruin: E27-E25-E23
Kleding jongetje: BG72-BG11-BG10-Y21
Kleding mama: RV93-RV91-RV63
Kleding papa: B97-B93-BG72-BG11-BG10-E25-E23
Kleding baby: BG72-BG11-BG10
Boomstam: E35-E25
Vliegtuig: R37-YG63


Dit label zat ook bij het designpapier en hier heb ik met Memento Black de tekst van Stampin' Up op gestempeld en vastgemaakt met een brad uit eigen voorraad.


De knoopjes passen er perfect bij, terwijl ze er niet bij gekocht zijn. Toevallig net de goede meegenomen naar Noord-Brabant, hahaha!


Hier nog een close-upje van de jongen, met de charm van JaneCreative rechts onder.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties op deze kaart!
Ondertussen zit ik alweer op de 129 volgers, dus heel veel dank daarvoor! Leuk dat ik jullie mag voorzien van inspiratie!
;-)

Denken jullie trouwens nog aan mijn candy?
Tot 1 augustus kun je nog meedoen.


Fijne avond nog en tot snel!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Glenda de Heide zei

Wat een schattig kaartje, Sandra. De stempels zijn ook prachtig ingekleurd.

Veel liefs Glenda

Joke zei

Een schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.Per ongeluk twee keer een berichtje bij je candy gestuurd was even in de bonen moet ook niet zo laat nog bloggen.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat heb je er een toppertje van een kaart van gemaakt Sandra. Ik vind je kaart voor de buurtjes echt helemaal top gemaakt.
Groetjes van Anita

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje ! super ! daar zullen ze vast wel blij mee zijn,
grtjs,martina
x

Sonia zei

What an adorable card sweety,love the images and every single lovely detail:)Well done!
Hugs,
Sonia

Wil zei

Ik vind het een hartstikke leuk kaartje Sandra. Leuk zo met het broertje op de voorgrond erbij.

groetjes, Wil

José zei

Leuke kaart Sandra! Enig dat je het ventje verhoogd ervoor hebt gezet. Geeft veel dimensie. Mooi kleurwerk!
Groetjes, Jose

Ilona Kozok zei

Ganz klasse koloriert, tolle Farben!
Mir gefallen die vielen kleinen Details besonders gut

Liebe Grüße

Ilona