Volgers

maandag 30 juli 2012

Mijn bezoekje aan...


Afgelopen vakantie ben ik wezen shoppen bij Angelique van

Wat een prachtige winkel heeft ze, echt een Walhalla voor (scrap)kaartenma(a)k(st)ers!
Ik kwam ogen te kort, zeg!

En mijn portemonnee heb ik helemaal leeggekocht, hahaha!

Ik wil jullie graag laten zien wat ik heb meegenomen voor thuis:


2 bosjes roosjes en een boxje met houten huisjes, ideaal voor verhuiskaarten.


2 Copics die voor mij onmisbaar zijn en bijna leeg, dus 2 nieuwe gekocht.
De stempel "Get Well Soon" had ik nog niet, meteen uit de mand gevist om te kopen!


Enveloppen om mijn kaarten in te versturen.
(ook niet onbelangrijk)


Stans van Die-namics en van Cheery Lynn.


Aanvulling op mijn nestabilities, ik heb de "gladde" ovalen en vierkanten (small en large) en ook de scallop-varianten. Dus deze passen er perfect bij.


En een paar vellen Magnolia papier die ik niet kon laten liggen en een mooi paperblock van My Mind's Eye.

En dan heb ik me nog ingehouden omdat mijn knip leeg was, hahaha!

Van manlief heb ik trouwens nog een daglichtlamp gekregen, waar ik heel erg blij mee was!
Thanks, sweety!

Angelique, ik heb heel erg genoten van mijn bezoekje aan jouw winkel en als ik weer eens in de buurt ben, kom ik graag nog een keer bij je langs!
Dan kan ik meteen eens rustig kijken naar wat je aan het maken bent, want daar ben ik niet eens aan toegekomen, hahaha!
Je bent een lieverd en ik graag zie ik je terug!


Straks plaats ik nog een kaart, maar voor nu wens ik jullie alvast een fijne avond toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtige spulletjes heb je gekocht. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
Enuh, Copics kun je vullen....
Groetjes Anneke.

SandraW zei

I know, Anneke. :-D
Dank je wel. *kus op je wang*
Maar ik vind de Sketch lekkerder in de hand liggen en navullingen koop ik in een later stadium nog.
;-)
(als mijn knip weer wat gevuld is, hahaha!)

Joke zei

Je spulletjes zijn schitterend,ik herken het wel dat je in een hobbyzaak je zo heerlijk kan laten gaan.Groetjes Joke

Christine zei

Leuke spulletjes Sandra! Ik kan daar ook zo van genieten om rond te snuffelen in zo'n winkel. Alleen jammer van de geldbeugel achteraf!!
Liefs
Christine