Volgers

zaterdag 11 augustus 2012

Een nieuwe woning...


Vandaag op het program een verhuiskaart voor mijn lieve vriendin Simone, die een week of 3 geleden verhuisd is om dichter bij het werk van manlief te wonen.

Cardstock is kant en klaar wit, met daarop designpapier van My Minds Eye, gekocht bij Scrap & More.
Zowel de strepen, als de "planken" komen van dit paperblock en ik vind het erg mooi passen samen.


Het afdrukje van de huizen is een stempel van Magnolia en heb ik ingekleurd met de Copics.
De kleuren die ik gebruikt heb:
BG13-BG11-BG10-BG0000
Y15-C1-RV91


De tekst stempel komt bij StempelAtelier vandaan en de swirl met blaadjes is van Cheery Lynn Designs (Scrap&More).
De parels zijn uit eigen voorraad.


En dan kreeg ik vandaag met de post deze kaart toegestuurd:


Joke heeft deze voor mij gemaakt als dank-je-wel voor de candy die ze bij mij gewonnen heeft, met materialen uit de candy.

Superleuk en heel erg lief!
Dank je wel, Joke!


Ik wens jullie nog een fijne avond en een zonnige zondag morgen!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Super leuk huizen-kaartje!
Lieve groetjes, Yvonne

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie verhuiskaart heb je gemaakt. Ziet er heel gaaf uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Wil zei

Wat een leuke kaart om te maken voor een verhuizing. Ziet er heel gezellig uit.
Leuk he, om eens iets te krijgen :) De kaart van Joke vind ik ook heel mooi.

groetjes, Wil

carol zei

Hoi Sandra

In zo'n mooie huisjes wil je bijna in gaan wonen
Leuke kaart geworden

groetjes Carol

Anneke. zei

Schitterend gemaakt, Sandra! Het papier zoals je weet helemaal goed.
Fijne zondag.
Groetjes Anneke.

Joke zei

Wat een schitterende verhuiskaart Sandra.Vind het een hele mooie kaart en ik heb met veel plezier deze kaart voor je gemaakt.Fijne zondag en tot blogs.Groetjes Joke

corry'kaart zei

hoi sandra
een echte gave verhuiskaart zo met die prachtige huisjes erop!!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt zeg, ik vind hem top en wat lief van Joke dat je ze een kaartje heeft toegestuurd gebuikt met spulletjes uit je candy.
Groetjes van Anita

GerJanne zei

Hoi San,

zoals je begrepen hebt, heb ik een paar dagen niet op de blogs gereageerd, wel gekeken, hoor.
Nu heb ik weer een nachtje dienst en mijn werkzaamheden heb ik eerst allemaal gedaan en nu kan ik tussen de bellen door reageren.
Je kaart is super!! Toch wel anders dan we van je gewend zijn. Ik vind het papier erg leuk voor een verhuiskaart.
Enne, je bent van harte welkom, maar dat weet je. Ik mail je zodra het weer wat rustiger is...

Lieve groet,

GerJanne

Liesbeth zei

Wat een leuke verhuiskaart!! Prachtige zachte kleuren en erg mooi ingekleurd.
Liefs, Liesbeth.

Karen Howard zei

I love both of these cards! The houses are really lovely and the girl is adorable! Hugs, Karen