Volgers

vrijdag 17 augustus 2012

For you...


Jullie geduld wordt beloond...
;-)

Vandaag een kaartje voor de buuf, voor het oppassen op ons huis en de dieren toen wij op vakantie waren.

Wit cardstock is kant en klaar, met daarop een laagje Wisteria Wonder cardstock van Stampin' Up en designpapier van de Action.
Lint is ook van SU (Wisteria Wonder), net als de vintage achtergrondstempel.


Deze lieve Magnolia heb ik ingekleurd met mijn Copics, met de volgende kleuren:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar/klompen: E43-E42-E41
Kleding: V95-V93-V91
                     RV95-RV93-RV91
Kast: E31-E25-R37-R35-BG000
Kruiken: R37-R35-E31-Y21


Tekst stempel is weer van SU en de roosjes komen uit eigen voorraad.
Ik heb ze aangezet met een marker van SU (wederom Wisteria Wonder), om ze bij het geheel te laten passen.

Ik ben er zelf heel tevreden over en ook de buuf was er blij mee.
Dus zoals altijd ben ik heel erg benieuwd naar jullie reacties!
:-D

Ik wens jullie een fijn weekend!
Moet zelf werken morgen, maar gezien het feit dat we daar airco hebben, ben ik er stiekem niet zo rouwig om...

Geniet het mooie weer en van elkaar!

Liefs, San

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

wat een superleuke afbeelding he je gebruikt voor je buuf!
Ik kan me helemaal voorstellen dat ze er mee in haar nopjes was.
Morgen werken?? Succes, gelukkig van de airco.
Ik mail je hoor!!
groetjes,
GerJanne

Mieke zei

Wat een mooie kaart! De stempel is ook mooi ingekleurd.
Airco zal je zeker nodig hebben de komende dagen!

Joke zei

Een schitterende kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt het is een plaatje en werk ze morgen.Groetjes Joke

Christine zei

Hallo Sandra,
Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! Mooi ingekleurd en mooie kleuren, dat wordt zeker in dank afgenomen.
Succes morgen en gelukkig dat er airco is!
Veel liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje Sandra voor de buren, hij is heel erg mooi.
Groetjes van Anita

Saskia zei

Hoi, wat een mooi kaartje. Leuk gedaan voor de buuf. Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat een mooikaartje ! de plooitjes in het jurkje zijn mooi gelukt !
grtjs,martina
x

chantal zei

wat een prachtige kaart. mooi ingekleurd. Heb je je kunnen verwarmen?
liefs Chantal

SandraW zei

Verwarmen? Praat me er niet van... Snap nu hoe een vrouw in de overgang zich moet voelen, hahaha! Alleen heb ik er de hele dag last van gehad, van een opvlieger...
;-)

Karen Howard zei

Hi Sandra, this is really cute, love the image and your coloring! Hugs, Karen

Durvina zei

Wat is ie leuk...
En die 2 stempels zijn zo leuk zeker in combi met elkaar.

groetjes, Durvina