Volgers

zondag 5 augustus 2012

Get Well Soon...


... en een dank-je-wel voor Saskia , voor de prachtige en heel lieve kaart die ze me stuurde afgelopen vrijdag.
Om me te steunen op deze (voor mij) moeilijke dag, vanwege het overlijden van mijn zusje 8 jaar geleden. 

Lieve Sas, nogmaals bedankt voor je lieve woorden!
Je bent een schat!


Dan het kaartje van vandaag.
Het was zulk lekker weer, dat ik besloot de foto's deze keer maar eens buiten in de tuin te maken in plaats van binnen op de zwarte bank in de woonkamer.

Ze zijn helaas niet allemaal even scherp, maar ik denk dat er wel op te zien valt wat ik jullie wil laten zien.
:-D

Ik heb wat materiaal van Scrap & More voor deze kaart gebruikt.
Namelijk: Het designpapier van Magnolia, de roosjes en de tekst stempel "Get Well Soon".

Het hart komt uit eigen voorraad, het lint is van Stampin' Up (Pool Party) en de witte metalen bloemen heb ik bij JaneCreative gekocht.


Het afdrukje is van KanBan en heb ik ingekleurd met Copics.
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: RV14-RV12
Kleding: BG72-BG11-BG10
Beer: C3-C1-BG10-W00


Hier nog een (wazige, *LOL*) close-upje van de tekst.
Ik ben echt heel blij met deze stempel!
Mooi lettertype en mooie afmeting, precies goed dus!
:-D

Ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en lees jullie reacties altijd met veel plezier!
Dank jullie wel voor je moeite steeds!

Fijne avond en tot de volgende!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi Sandra! Die metalen bloem vind ik heel gaaf en zo lief in die zachte kleurtjes!
Liefs
Christine

Saskia zei

Lieve San het kaartje was een kleine moeite. Jouw kaart ziet er weer prachtig uit, mooigedaan en die wazige close upjes herken ik heb ik ook vaak last van. Moest er dus wel om lachen.
Groetjes Sas

Joke zei

Wat een beuaty's van een kaarten.Maar de onderste vind ik wel heel lief met dat beertje.Hier kikker je zeker van op.Lieve groetjes Joke

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en lief !
grts, martina
x

corry'kaart zei

hoi sandra
vind je kaart superlief geworden met deze lieve stempel en zo mooi gekleurd!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat lief van Saskia. En jouw kaart is weer helemaal top geworden Sandra. Super.
Groetjes van Anita

carol zei

Hoi Sandra

wat een lief en schattig stempeltje heb je gebruikt
Van deze kaart moet je wel beter worden

groetjes Carol

Liesbeth zei

Wat een prachtig en lief kaartje Sandra!!