Volgers

vrijdag 24 augustus 2012

Gewonnen candy, mooie aankoop, kaartje en sneak peek...


Gisteren is mijn gewonnen candy bij Anneke. met de post gekomen en wat ben ik er blij mee!
Het is een supergaaf mapje (zelfgemaakt) met een paar mooie afdrukjes erbij.
Echt heel erg mooi...
Thanks, Anneke!


En vandaag is eindelijk mijn aankoop binnengekomen en ook hier ben ik superblij mee...
Mooie crayons van Stampin' Up om stempels mee in te kleuren met een waterbrush.
Echt een mooie techniek, die Simone tijdens de workshop in mei (bij mij thuis) heeft gedemonstreerd.
Deze kaart hebben we er toen mee gemaakt:


En dan mijn kaart van vandaag.
Een echte CAS (clean and simple) kaart, met maar 2 kleuren.
Whisper White en Lavender Lace (beiden Stampin' Up)


En ook de stempels die ik hiervoor gebruikt heb, zijn van SU.


Eigenlijk spreekt de kaart voor zich, maar als er mensen zijn die een uitleg willen: vraag gerust!


En hieronder de sneak peek voor het KleurenKaartTeam van aanstaande woensdag, de kleuren zijn deze keer Turquoise en Bruin. Moet lukken, dacht ik zo...
;-)


Ik wens jullie nog een fijne dag vandaag en een leuk weekend!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Heerlijk Sandra jij kan weer lekker knutselen met je nieuwe spulletjes, top.
Groetjes van Anita

Joke zei

Wat een schitterende kaart en gefeliciteerd met het winnen van de candy.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi sandra
van harte gefeliciteerd met je prijs mazzelbips:-)) en je kaart ziet er wonderschoon uit geweldige kleuren!
fijn weekend en groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat ! geniet er maar lekker van
grtjs, martina
x

Saskia zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een mooie spullen heb je binnen gekregen, ben benieuwd wat je daar mee kan.
Groetjes Saskia

Christine zei

Prachtige kaart Sandra en de kleurtjes zien er super, je kan je volledig laten gaan met zo'n prima materiaal. Natuurlijk gefeliciteerd met je gewonnen candy!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,

gefeliciteerd met je gewonnen candy! Altijd leuk!!
Je kaart is trouwens erg mooi. Ik houd van dat Cas (en van nog veel meer, maar Cas is vaak zo stijlvol) Mooie kleur dat lavendel.
En wat leuk dat je iets nieuws hebt gekocht. Op de Kreadoe heb ik en demo gezien van de waterbrush. Wauw, wat een tijdrovend werkje..ben heel benieuwd hoe het je bevalt!
Groetjes en oh ja, dinsdag weet ik mijn definitieve nieuwe rooster, dan mail ik je.
GerJanne

Liesbeth zei

Heel erg mooie kaart hoor Sandra, super is best wel moeilijk hoor clean en simpel!! Maar het is goed gelukt.
Liefs, Liesbeth.

Tiets zei

wat een bjoetie weer meis!
Liefs Tiets