Volgers

dinsdag 21 augustus 2012

Happy Birthday


Vandaag een vrolijke kaart op het programma!

Cardstock is Whisper White van Stampin' Up en het designpapier komt uit een candy die ik een tijd geleden gewonnen heb.


Het afdrukje is een stempel van Lilli of the Valley en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Jammer is genoeg het briefje met de kleuren weer eens zoekgeraakt, dus ik probeer uit mijn hoofd de kleuren op te schrijven:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E25-E23 (?)
Paars: BV04-BV02
Oranje: YR09-YR07-YR04

Cardstock onder het afdrukje is ook van Stampin' Up (Pumpkin Pie en Lavender Lace).


Label uitgesneden met mijn BigShot en versiert met een roosje, parels en een stempel van SU.
Lint is uit eigen voorraad, net als de roosjes om het afdrukje en de parels op de hoeken van de kaart.


Hier nog een totaalplaatje, met het label omgedraaid. De gebruikte stempels op de achterkant van het label zijn ook van SU.

Zie net dat deze foto's ook nog buiten zijn gemaakt!
Lekker fris, zo'n groen achtergrondje!
Love it!

Ik ben hel benieuwd naar jullie reacties!
En ik zag dat ik er een nieuwe volger bij heb.
Welcome, Karen!

Een fijne dag gewenst!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Liesbeth zei

Prachtig vrolijk kaartje hoor Sandra evenals je kaart voor je buurvrouw erg leuk. De ballonnen op dit kaartje spatten er echt af, leuk gedaan.
Liefs, Liesbeth.

Marjan zei

Wat een schat van een kaartje zeg !
En leuk gedaan zo me dat label achter het lint.

Groetjes, Marjan

Anita Meijer zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt San, hij is heel erg leuk.
Groetjes van Anita

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! mooi
grtjs,martina
x

Saskia zei

Wat een mooie kaart is het geworden. Lekker vrolijk.
Eik met de bloemenmand, vrolijke kleuren en mooie tag.
Groetjes saskia

Joke zei

Wat een schattig kaartje heel erg leuk.Groetjes Joke

Ans S. zei

Wat een snoezig kaartje, erg mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Christine zei

Heel leuk en mooi Sandra! De kleurtjes zijn zo vrolijk!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat een schatje is het geworden! Heel lief stempeltje en de kleuren zijn mooi bij elkaar. Wat ik ook leuk vind, zijn de bloemen langs de rand.
Het label, kan dat eruit??
Groetjes,
GerJanne

SandraW zei

Het label kan er inderdaad uit, is te zien op de laatste foto.
;-)

Liefs, San

Wil zei

Wat een leuk gezellig kaartje Sandra. Je vorige kaart is ook erg mooi geworden. Ik heb een weekje in het ziekenhuis gelegen vanwege een buikoperatie, dus vandaar dat ik even niet langs geweest ben bij je. Gister gelukkig weer thuis gekomen :)

groetjes, Wil